۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۲۷۶۳۷۳

رونمایی یادمان شهدای عملیات مرصاد در اراک

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه روح الله مرکزی گفت: یادمان شهدای گردان روح الله در عملیات مرصاد از سوی بسیجیان شرکت‌های آذرآب، ماشین سازی و آلومینیوم اراک ساخته شد.
سرتيپ دوم پاسدار محسن کريمي فرمانده سپاه روح الله  مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله مرکزی، عصر امروز در مراسم رونمایی یادمان شهدای عملیات مرصاد در اراک اظهار کرد: این یادمان در محل شهادت شهدای گردان روح الله در استان کرمانشاه نصب می شود.


فرمانده سپاه روح الله مرکزی بیان داشت: رزمندگان استان مرکزی در قالب سه گردان نقش تاثیر گذاری در عملیات مرصاد داشتند و با ایثار و فداکاری‏های شهیدان گرانقدر و رزمندگان، برگ زرینی بر افتخارات استان افزودند.



زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارای اجر اخروی است

کریمی خاطر نشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارای اجر اخروی است و هدف از ساخت یادمان شهدا، نهادینه کردن پایمردی های آنان در اذهان عمومی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.



فرمانده سپاه روح الله مرکزی اظهار داشت: منافقین با جمع‏آوری دیگر ضد انقلاب های سرخورده از کشورهای مختلف اروپایی، 15هزار نیرو فراهم کردند و با بهره‏ گیری از جنگ ‏افزارهای اهدایی صدام، حمله خود را از غرب کشور به خاک جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.



کریمی در ادامه  خاطر نشان کرد: هدف منافقین از این حرکت که در عمق خاک ایران و با تانک‏های برزیلی انجام می‏شد تسخیر چندین شهر و در آخر رسیدن به تهران و نابودی نظام بود.

 

فرمانده سپاه روح الله  مرکزی تصریح کرد: نیروهای اسلام در روز پنجم مرداد عملیات مرصاد را با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) آغاز کردند و در چند ساعت مبارزه نفس گیر صدها نفر از منافقین را به هلاکت رسانده و برخی پا به فرار گذاشتند.



کریمی در ادامه بیان داشت: در این عملیات، رزمندگان اسلام از قسمت سه راهی اهواز دشمن را دور زدند و بیش از دو هزارو 500 نفر از منافقین را به هلاکت رسانند و بیش از 400 دستگاه خودرو، نفربر و تانک آنان را منهدم کردند. /842/پ203/ب4

ارسال نظرات