۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۷۶۳۷۶
حسینی:

توافق هسته‌ای چراغ سبز تفاهم همه جانبه با آمریکا نیست/ استکبار ستیزی هیچ‌گاه پایان نمی‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره توافق هسته ای صورت گرفته، گفت: این توافق به منزله چراغ سبز تفاهم همه جانبه با کشورهای غربی به ویژه آمریکا نیست و استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم هیچ‌گاه پایانی ندارد.
سيد محمد حسيني وزيرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سید محمد حسینی وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته پنج شنبه یکم مرداد، در همایش بصیرت افزایی و چهارمین سالگرد شهید هسته ای داریوش رضایی نژاد در مسجد شهدای خمین بیان داشت: ثمره خون شهدای هسته ای، رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و صبر و استقامت امت، ابرقدرت های جهان را پای میز مذاکره با ایران اسلامی کشاند.

 

شهدای هسته‌ای نماد سربلندی ایران اسلامی می باشند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با بیان این که شهدای هسته‌ای نماد سربلندی ایران اسلامی می باشند، گفت: خون پاک شهدای هسته ای و همت والای امت و صلابت و استواری مسؤولان ایران اسلامی حق مسلم داشتن فن‌آوری هسته‌ای را برای ملت بزرگ ایران تثبیت کرد.

 

حسینی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در چند سال گذشته به صراحت اعلام کرد که با از بین بردن دانشمندان هسته ای باید از قدرتمند شدن ایران جلوگیری شود.

 

با هوشیاری و استقامت ملت ایران اسلامی دشمنان ناکام ماندند و ناچار به تسلیم شدند

وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گقت: اکثر کشورهای طرفدار رژیم صهیونیستی، ترور نخبگان و دانشمندان هسته ای و تحریم اقتصادی ایران را بهترین گزینه تسلیم نظام جمهوری اسلامی در برابر خواسته های خود می دانستند که سرانجام با هوشیاری و استقامت ملت ایران اسلامی دشمنان ناکام ماندند و ناچار به تسلیم شدند.

 

کسی نمی تواند توافق هسته ای بوجود آمده را امتیاز جناحی و گروهی تلقی و تعریف کند

حسینی، با بیان این که توافق هسته ای با اقتدار برای نظام جمهوری اسلامی در منطقه شکل گرفته است، اظهار داشت: کسی نمی تواند توافق هسته ای بوجود آمده را امتیاز جناحی و گروهی تلقی و تعریف کند.

 

استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم هیچ گاه پایانی ندارد

وزیرسابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با توجه به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توافق هسته ای که با گروه 1+5 صورت گرفته به منزله چراغ سبز تفاهم همه جانبه با کشورهای غربی به ویژه آمریکا نیست و استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم هیچ‌گاه پایانی ندارد.

 

نماد و مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی شهیدان و خون شهیدان است

حسینی در ادامه با بیان این که امروز همه و همه اقتدار، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون شهدای بزرگوار می باشیم خاطر نشان کرد: نماد و مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی شهیدان و خون شهیدان است.

 

گفتنی است در همایش بصیرت افزایی و گرامیداشت چهارمین سالروز شهادت دانشمند هسته ای شهید داریوش رضایی نژاد، امام جمعه و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم حضور داشتند.


داریوش رضایی نژاد شهید هسته ای کشور در سال 1355 متولد شد و دانشجوی دکترای مهندسی برق دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی بود که در اول مرداد 1390 به ضرب گلوله در مقابل منزلش و در برابر چشمان همسر و دختر خردسالش به شهادت رسید./842/پ202/ف

ارسال نظرات