۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۲۷۶۳۸۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

ترویج بدحجابی حربه دشمن برای نسخ ارزش های دینی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، ترویج بی عفتی و بدحجابی در جامعه اسلامی را از دیگر حربه های دشمنان نظام در جهت هویت زدایی نسل جوان و نسخ ارزش های دینی عنوان کرد و ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ریشه این گونه فرهنگ های انحرافی را خشکاند.
حجاب

به گزارش خبرنگار خبرگزرای رسا در فریدونکنار، حجت الاسلام حجت الله نجار فیروزجایی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جمع فرماندهان و بسییجیان خواهر شهرستان فریدونکنار با اشاره به ویژگی های حضرت زهرا(س)، اظهارداشت: این بانوی بزرگوار اسلام یک باور و یک فرهنگ اسلامی است که باید در جامعه نهادینه شود.

 

وی تصریح کرد: اثبات و تثبیت باور فاطمی دو شرطی است که برای تبیین واقعه فرهنگ فاطمی در جامعه ضروری است، تا به معنای واقعی کلمه فرهنگ فاطمی تأمین شود.

 

حجت الاسلام نجار فیروزجایی بابیان این که توطئه دشمنان سبب محدودیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: دشمنی با اسلام و مرجعیت راه کار جدید دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی ادامه داد: دشمنی دشمنان و طرح توطئه علیه ما برای جلوگیری از رساندن پیام واقعی ملت ما به جامعه اسلامی و غیراسلامی است.

 

نماینده ولی فقیه سپاه فریدونکنار باتاکید برلزوم تثبیت فرهنگ فاطمی در جامعه اضافه کرد: در جامعه امروز ما افرادی که توانایی دارند باید در جهت گسترش و تامین فرهنگ فاطمی کوشا باشند.

 

وی تبیین را شرط اول تحقق هر فرهنگی معرفی کرد و گفت: امروز خطر مسائل فرهنگی در جامعه بیش از پیش احساس می‌شود، به همین دلیل باید در ترویج فرهنگ دینی در جامعه از همه ظرفیت های موجود نهایت بهره برداری صورت گیرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه، محبت را لازمه حضور در مجالس اهل بیت(ع) برشمرد و اذعان داشت: شرط دوم برای تحقق فرهنگ تعظیم است و این یعنی مجالسی که با یاد اهل بیت(ع) و ائمه برگزار می‌شود با محبت توامان باشد تا به معنای واقعی کلمه پیامی را به مخاطب برساند.

 

وی با بیان این‌که  تحکیم شرط آخر تحقق فرهنگ است، تصریح کرد: اجرای توانمندی دو مؤلفه‌ تببین و تعظیم موجب تحکیم و در نتیجه تحقق امر فرهنگ دینی می‌شود.

 

حجت الاسلام نجار با اشاره به این که جنگ امروز، جنگ نمادها است، خاطرنشان کرد: محافل دینی که برای اهل بیت(ع) برگزار می‌شود بیانگر این مسأله است که فرهنگ ارادت به اهل بیت(ع) حفظ شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نسل جوان جامعه اسلامی نیازمند آگاهی‌بخشی است، گفت: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) بهترین راهکار برای مقابله با هجمه های فرهنگی غرب است.

 

وی ترویج بی عفتی و بدحجابی در جامعه اسلامی را از دیگر حربه های دشمنان نظام در جهت هویت زدایی نسل جوان و نسخ ارزش های دینی عنوان کرد و ادامه داد: باید با ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) ریشه این گونه فرهنگ های انحرافی را خشکاند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که متأسفانه رواج پدیده بدحجابی در استان علوی‌تبار مازندران قابل پذیرش نیست، اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی استان باید با ارائه برنامه‌ای متقن و اساسی در جهت برخورد و مهار پدیده بدحجابی در جامعه تلاش کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات