۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۴۰۷
حجت الاسلام پناهیان:

جبهه استکبار در مسیر نابودی کامل قرار دارد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که جبهه استکبار به آخر خط رسیده است، تصریح کرد: این جبهه راهی ندارد و هر جا به جبهه حق دشمنی می کند به ضرر آن ها تمام می شود.
حجت الاسلام پناهيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در مراسم اربعین شهادت سرهنگ پاسدار شهید روح الله سلطانی، معاونت عملیات لشگر 25 کربلا استان مازندران که در روستای کچب کلوا از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل برگزار شد، افزود: ویژگی های مهمی در زمانه ما وجود دارد که در هیچ زمان تاریخ به چشم نخورده است که به همین دلیل زمانه ما آخرالزمان نامیده می شود.


وی با بیان این که هر شهیدی در این راه به شهادت می رسد به سرعت و با گستردگی مورد احترام و عزت قرار می گیرد که این یکی از ویژگی ها است، بیان داشت: امام حسین(ع) که به شهادت رسید بلافاصله پس از شهادت ایشان احترام و عزتی برای ایشان نگذاشته و تازه بعد از شهادت ایشان اهل بیت امام به اسارت رفته و می خواستند در طول تاریخ کربلای امام حسین(ع) باقی نماند.


حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: در دهه اخیر کربلای امام حسین(ع) رونق گرفته و شاهد زائران میلیونی در اربعین حسینی هستیم و هزار و 400 سال طول کشیده است تا غربت این امام همام برطرف شود.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که هر جایی می رویم یادواره های شهدا پر رونق تر از سال های گذشته برگزار می شود، تصریح کرد: مردم تکریم والایی نسبت به شهدای گرانقدر دارند که نمونه آن تشییع شهدای غواص است.


وی با بیان این که کسانی که عزیزان ما را به شهادت می رسانند به سرعت رسوا و منفور می شوند که در طول تاریخ این گونه نبوده است، خاطرنشان کرد: قاتلان شهدای ما در دوران دفاع مقدس نه تنها در کنار صدام این قدر ذلیل شده و آمریکا و اسراییل منفور شدند بلکه کمک کنندگان آن ها مورد نفرت بین المللی هستند.


حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: در تاریخ هیچ زمان این گونه نبوده است که سران جبهه باطل به سرعت منفور و منکوب قرار گرفته و نباید در برابر فتنه های آخرالزمان ناراحت شویم که به سرعت سبب نابودی جبهه باطل می شود و نمونه بارز آن در منطقه است.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: اتحاد عجیب مظلومان و مؤمنان جهان بشریت و دلدادگی آن ها نسبت به هم وجود دارد که یک نمونه آن جریان پذیرایی مردم عراق در ایام اربعین حسینی است و مردم فداکاری بسیاری دارند.


وی با بیان این که چند گناه و بی بند و باری شده عده ای می گویند آخرالزمان شده است ولی باید این طرف را ببینیم که آخر الزمان شده و چه مسائلی به نفع جبهه حق رخ داده است، بیان داشت: سرمایه های بسیاری برای فساد و بی بند و باری صورت می گیرد که نظیر آن وجود ندارد، اما خواهران محجبه بسیاری داریم با این که فیلم درست و حسابی برای تبلیغ حجاب نساختیم.


حجت الاسلام پناهیان تصریح کرد: در تاریخ اسلام زیر بیرق پیامبر تنگه احد را رها کردند ولی الان جبهه حق ایرانی عراقی لبنانن و دیگر ملت ها را نمی شناسد و این جبهه در بهترین شرایط خود قرار دارد.


استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که دشمنان اسلام در اوج حماقت در تاریخ قرار داشته که هیچ زمان مانند امروز نبوده است، گفت: وقتی سران استکبار به پدیده تکفیری می رسند نفرت عمومی را برای خود تحریک کرده و اتحاد عمومی بین مذاهب و ادیان ایجاد شده که نشانگر حماقت استکبار است.


وی با بیان این که دشمن ما هیچ وقت این قدر احمق نبوده است، بیان داشت: احمق تر از همه جنایات آل سعود بود که در یمن انجام شده و این اقدامات منجر به این شد تا مردم کشور یمن با هم متحد شوند.


حجت الاسلام پناهیان با اشاره به این که جبهه استکبار به آخر خط رسیده است، تصریح کرد: این جبهه راهی ندارد و هر جا به جبهه حق دشمنی می کند به ضرر آن ها تمام می شود.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: جبهه حق در اوج وحدت و عزت قرار داشته که جبهه باطل در نقطه مقابل آن است که هیچ وقت در تاریخ چنین امری وجود ندارد و دشمنان ما دیگر نمی دانند باید چه کاری کرده و نابودی شان را به چشم خود می بینند.


وی در پایان ادامه داد: به تعبیر رهبری معظم انقلاب جهان در پیچ تاریخ قرار گرفته و اوضاع در حال تغییر است که قرآن کریم نیز می فرماید باطل نابودشدنی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات