۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۴۲۹
امام جمعه اردبیل:

ایستادگی در برابر استکبار اصلی دینی و اعتقادی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ادامه سیاست‌های بین المللی جمهوری اسلامی، گفت: حمایت از مظلوم و عدم خضوع در برابر مظالم استکبار جهانی جزء اصول دینی و اعتقادی است.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری بر ادامه سیاست‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی و لزوم استقلال سیاسی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: حمایت از مظلوم و عدم خضوع در برابر مظالم استکبار جهانی جزء اصول دینی و اعتقادی و مفاد آیات و روایات و مطابق با سیره معصومان(ع) است.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری با تأکید بر ادامه سیاست خارجی مبتنی بر عزت، حکمت و ظلم ستیزی در واقع شیطنت های شیطان بزرگ را خنثی کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین عاملی، بیان داشت: از طرف دیگر تأکید استکبار جهانی بر مسؤولیت‌پذیری منطقه‌ای ایران و بی‌تفاوتی نسبت به اوضاع عراق و سوریه و سپردن عتبات به دست داعشی‌های تروریست است تا عتبات عالیات را با خاک یکسان کنند.

 

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: استکبار جهانی با توافق هسته‌ای، خود را آماده کرده بود تا به ملت‌هایی که ایران اسلامی را در موضوع مقاومت و حق‌طلبی الگو قرار داده‌اند بگوید بدون تکیه بر ما نمی‌توانید استقلال، حاکمیت ملی و اقتصاد خود را سر پا نگه دارید.

 

امام جمعه اردبیل در بخش دیگری از خطبه‌ها به مناسبت 5 مرداد، روز نماز جمعه، به اهمیت و آثار بزرگ دنیوی و اخروی نماز جمعه تأکید و از اهالی مکرم استان خواست در راستای ادای دین تربیتی نسبت به فرزندان، آنها را با نماز جمعه آشنا سازند.

 

نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: خانواده ها باید در تربیت فرزندان خود و آشنا ساختن آنها با ارزش های دینی، تربیتی و اعتقادی بسیار حسّاس باشند./937/پ202/ی

ارسال نظرات