۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۵۰۰
با سخنرانی آیت الله طبسی؛

مراسم عزاداری به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی و حضور پرشور مردم در اهواز برگزار شد.
آيت الله نجم الدين طبسي ، استاد درس خارج حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم عزاداری سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) با سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم و حضور پرشور مردم ولایتی اهواز، شامگاه جمعه در دفتر آیت الله سید عبدالصاحب موسوی در اهواز برگزار شد.

 

براساس این گزارش مراسم عزاداری سالروز قبور ائمه بقیع(ع) نخست با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت زیارت قبور ائمه بقیع(ع) آغاز شد.

 

آیت الله نجم الدین طبسی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم، با اشاره به این که در سال 1343 هجری قمری جنایتکاران وهابی به این بارگاه ملکوتی جسارت و آن را تخریب کردند، ابراز داشت: حفظ یادبود تخریب قبور ائمه بقیع(ع) عملی مثبت و قابل تقدیر است.

 

وی با اشاره به این که مسلمانان باید انزجار خود را از رژیم آل سعود و آل یهود اعلام کنند، بیان داشت: تخریب قبور ائمه بقیع(ع) در حقیقت جسارت گروه تروریستی وهابیت به اسلام است؛ امت اسلام گرفتار آدم های پولدار بی دین آل سعود و داعش شده است.

 

آیت الله طبسی با تأکید براین که بانی خون ریزی های جهان عربستان سعودی است، گفت: وهابیت با قبور مخالف نیستند چراکه در این صورت قبور خلیفه دوم، معاویه و برخی دیگر را نیز تخریب می کردند؛ آنها با صاحب قبر مشکل دارند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که کشتارهای شیعه ریشه در دوران معاویه دارد، تأکید کرد: همه ائمه اطهار(ع) با داعش زمان خود جنگ کردند؛ امروز مکتب اهل بیت(ع) از اقتدار بالایی برخوردار است و با قدرت در برابر گروه های ضاله ایستادگی می کند.

 

در ادامه این مراسم پس از پایان سخنرانی، مهدی سلحشور با نوای گرم خود مراسم را به حال و هوای بقیع(ع) برد و عزای اهل بیت(ع) را گرامی داشت.

 

گفتنی است، شامگاه شنبه، 3 مردادماه مراسم پرسش و پاسخ با حضور آیت الله نجم الدین طبسی، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در دفتر آیت الله سید عبدالصاحب موسوی در اهواز به نشانی امانیه(فلکه ساعت)، خیابان بوعلی، حسینیه سیدالمرسلین(ص) برگزار می شود./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات