۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۷۶۵۷۰
معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام:

طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه ایلام در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام از برگزاری طرح میثاق طلبگی خبر داد و گفت: در طرح میثاق طلبگی، زمینه هایی برای طلاب جدیدالورود فراهم می شود تا آمادگی لازم برای ورود به حوزه علمیه را کسب کنند.
معاون تهذيب حوزه علميه ايلام

حجت الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ایلام، از برگزاری طرح میثاق طلبگی در حوزه علمیه ایلام خبر داد و عنوان داشت: این مراسم به جهت میزبانی از طلاب جدیدالورود در حال برگزاری است.


حجت الاسلام گلی خاطرنشان کرد: در طرح میثاق طلبگی، زمینه هایی برای طلاب جدیدالورود فراهم می شود که آمادگی لازم را برای ورود به حوزه علمیه را کسب کنند.


وی در ادامه به حضور اساتید مجرب و ممتاز اشاره کرد و  افزود: مباحث مربوط به دوره اختبار و تثبیت، ارائه مباحث اخلاقی و تهذیبی توسط اساتید مطرح می شود و شبهات به وجود آمده از سوی طلاب مطرح و رفع می‌شود.


معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام اظهار داشت: در صدد هستیم که مباحث و دوره های اخلاقی را در طول سال برگزار کنیم تا طلاب و روحانیان از رشد و آگاهی بیشتری پیرامون این مسائل، برخوردار شوند.


این مسؤول بیان داشت: این دوره با 130 طلبه جدیدالورود در حال برگزاری است که به مدت هشت روز ادامه دارد.


حجت الاسلام گلی در پایان با بیان اینکه این طرح باید از جذابیت بیشتری برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: برنامه های اخلاقی، تفریحی، ورزشی و زیارتی برای طلاب جدیدالورود در این طرح گنجانده شده است./857/ت303/ح

ارسال نظرات