۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۷۶۵۷۷
تخریب قبور ائمه بقیع؛

گامی در مبارزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دشمنان با تشیع

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه قم تخریب قبور ائمه(ع) در بقیع توسط وهابیون را تلاش در جهت مبارزه نرم افزاری و سخت افزاری دشمنان با مکتب تشیع دانست.
بقيع

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام والمسلمین گنجی در جلسه درس اخلاق خادمان مسجد مقدس جمکران که به همت معاونت اجرایی این مکان مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان اهل بیت(علیهم السلام) از دیرباز تاکنون با همه ابزار و وسائل برای مبارزه با حق و حقیقت به میدان آمده‌اند، اظهار کرد: دشمنان تلاش کردند تا نام و یاد اهل بیت(علیهم السلام) را از میان مردم و جوامع بشری ببرند و تاریخ گواه بر این مدعی است.


وی با ذکر چند نمونه تاریخی از دشمنی مخالفان تشیع، ابراز کرد: این دشمنی از صدر اسلام وجود داشته و امروز نیز وهابیت، داعش و تکفیری‌ها همان خطی را که بنی امیه ترسیم کرد را دنبال می‌کنند.


استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه زندان، تبعید و به شهادت رساندن ائمه اطهار(علیهم السلام) در راستای مبارزه سخت افزاری با مکتب اهل بیت(علیهم السلام) صورت می‌گرفت، تصریح کرد: دشمنان در حوزه نرم افزاری نیز اقدامات زیادی را برای کم‌رنگ و مخدوش کردن چهره اهل بیت(علیهم السلام) انجام دادند که جعل حدیث را می‌توان یکی از مهمترین اقدامات نرم افزاری دشمنان تشیع ذکر کرد.


گنجی با تاکید بر اینکه امروز نیز 200 شبکه ماهواره‌ای علیه تشیع به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند، گفت: داعش جانی و آل سعود در راستای حرکت شیطانی خود این شبکه‌ها را حمایت کرده و اقدام به توزیع میلیونی کتاب علیه تشیع می‌کنند تا هم ایمان و باور شیعیان را از بین ببرند و هم کسانی که به این مکتب الهی مشتاق می‌شوند را از مسیر خود منحرف و یا منصرف کنند.


وی ادامه داد: این دشمنی‌ها از زمان پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) آغاز شده و تا ظهور حضرت مهدی (علیه السلام) نیز ادامه خواهد داشت و آیات و روایات زیادی در تایید این موضوع وجود دارد.


استاد حوزه علمیه با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام با تمام توان به صحنه آمده‌اند، اظهار کرد: متاسفانه در مقابل، تمام اسلام به میدان نیامده و ما در مباحث فرهنگی در کشور امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) دچار ضعف هستیم و هر روز از نقطه‌ای آسیب می‌خوریم.


گنجی با تاکید بر اینکه علیرغم دشمنی‌ها و تلاش‌های بی وقفه دشمنان، تشیع در میدان نرم افزاری و سخت افزاری به صورت روزافزون در جهان می‌درخشد، عنوان کرد: خداوند متعال اراده کرده‌ است که حق بماند و پایدار باشد و کسی نمی‌تواند در برابر اراده الهی مقاومت کند. خدا می‌خواهد شیعه ماندگار باشد و این اراده الهی از بین رفتنی نیست./1323/د101/ی

ارسال نظرات