۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۲۷۶۵۷۸
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید؛

دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود حوزه علمیه زنجان در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ دوره اختبار و تثبیت طلاب جدید الورود حوزه علمیه زنجان که برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شوند با برگزاری برنامه های مختلف قرآنی، آموزشی و اخلاقی در حوزه علمیه امام صادق(ع) زنجان در حال برگزاری است.
 طلاب جديد الورود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، دوره اختبار و تثبیت طلاب جدیدالورود حوزه علمیه زنجان که برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده می شوند با برگزاری برنامه های مختلف قرآنی، آموزشی و اخلاقی در حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان در حال برگزاری است.

 

بنابر این گزارش؛ چند سالی است که قبل از آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه، افرادی که برای ورود به حوزه های علمیه نمرات قبولی را کسب کرده اند به منظور آشنایی و البته تثبیت حضور آنها در حوزه علمیه، دوره ای به نام اختبار برگزار می شود که در آن، دروس سال اول حوزه های علمیه به صورت فشرده به آنها آموزش داده می شود که این دوره در زنجان نیز هر سال با برنامه ریزی های خاصی برگزار می شود.

 

یکی از برنامه های در حال برگزاری در دوره اختبار طلاب جدیدالورود حوزه علمیه زنجان، دوره 15 روزه آموزش قرآن کریم است که طلاب در این دوره زمانی، تنها به آموزش و قرائت قرآن مشغول می‌شوند و در پایان نیز آزمون هایی به منظور آگاهی از سطح یادگیری آنها به عمل می آید که در تثبیت حضور آنها در حوزه علمیه زنجان تأثیرگذار است.

 

گفتنی است، بنا بر اعلام مسؤولان مرکز مدیریت حوزه علمیه زنجان این دوره اختبار و تثبیت، یک ماهه بوده و طلاب جدید الورود در این دوره یک ماهه 15 روز به آموزش و قرائت قرآن مشغول بوده و 15 روز دیگر نیز به آموزش دروس حوزوی به صورت فشرده می‌پردازند و در پایان نیز آزمونی به عمل خواهد آمد. /949/پ203/ح

ارسال نظرات