۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۲۷۶۶۴۴
حجت الاسلام داننده:

دوره اختبار و تثبیت مدرسه علمیه امام حسین مراغه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه امام حسین(ع) مراغه از آغاز دوره اختبار و تثبیت این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: این دوره 30 روز به طول خواهد انجامید و شامل 40 جلسه است که بخشی از برنامه‌ها مربوط به آموزش و بخش دیگر برنامه های تهذیبی است.
اختبار و تثبيت
حجت الاسلام داننده، مدیر مدرسه امام حسین(ع) مراغه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از آغاز دوره اختبار و تثبیت این مدرسه علمیه خبر داد.
 
وی با بیان این‌که 60 نفر از پذیرفته شدگان آزمون کتبی برای مصاحبه دعوت شده بودند، افزود: کسانی که موفق به قبولی در دوره آزمون کتبی و مصاحبه شده اند اکنون به دوره اختبار و تثبیت رسیده اند که در مجموع تعداد این افراد اکنون 25 نفر است که از قبول شدگان مربوط به مقطع دیپلم هستند.
 
مدیر مدرسه امام حسین(ع) مراغه، افزود: دوره متمرکز اختبار و تثبیت جهت آشنایی هر چه بیشتر و بهتر طلاب جدید الورود با نظام تعلیم و تربیت حوزه های علمیه و همچنین ارزیابی روحی طلاب از سوی مدارس برگزار می شود.
 
وی تصریح کرد: دوره اختبار سه هدف را دنبال می کند، اول آشنایی با روحیات افراد است، در واقع تلاش برای شناخت شخصیت و روحیات افراد است، دیگر بررسی استعداد تحصیلی داوطلب است، در این دوره با گذراندن واحد های درسی و امتحان تا حدی می‌توان استعداد افراد را شناسایی کرد و مورد سوم مباحث اخلاقی است.
 
حجت الاسلام داننده ابراز داشت: دوره اختبار و تثبیت طلاب این مدرسه 30 روز به طول خواهد انجامید، این دوره شامل 40 جلسه است که از این میان بخشی از برنامه ها مربوط به آموزش و بخش دیگر برنامه های تهذیبی خواهد بود.
 
این استاد حوزه با اشاره به جلسات تهذیبی طلاب در دوره اختبار، ادامه داد: در این دوره اخلاقی و تهذیبی از اساتید مجرب و بنام اخلاق شهر مراغه دعوت به عمل خواهد آمد تا متقاضیان تحصیل معارف اهل بیت(ع) از وجود آنها بهره ببرند./854/ت303/ح
ارسال نظرات