۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۶۶۴۵
مدیر حوزه علمیه قزوین:

طلبگی مسیر بسیار ارزشمندی است/ طلاب بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این‌که طلبگی مسیر بسیار ارزشمندی است، گفت: طلاب باید بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشند و تلاش های خود را معطوف به نیازهای اجتماعی کنند و باید دین شناس باشند تا از تقوای بالا یرخوردار شوند.
حجت الاسلام سيد موسي ابراهيمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام سید موسی ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه قزوین ظهر امروز در دیدار طلاب جدید الورود حوزه علمیه با قدردانی از دست اندرکاران این اردوی 10 روزه به ویژه از حجت الاسلام عباسی مسؤول برنامه ریزی اردو قدردانی کرد.

 

وی در ادامه افزود: شما طلاب علوم دینی که مفتخر به سرباز امام زمان شده اید بدانید که تلاش برای موفقیت  فقط این است که خود را به سلاح ایمان و تقوا مسلح کنید.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: طلبه باید پیش از ورود به طلبگی بصیرت و موفقیت لازم را برای این حرکت مقدس کسب کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی بیان داشت: شما طلاب باید بیش از همه دغدغه خدمت به جامعه را داشته باشید و تلاش های خود را معطوف به نیازهای اجتماعی کنید و باید دین شناس باشید تا از تقوای بالا یرخوردار شوید.

 

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: این مسیری که شما طلاب جدید الورود قدم برداشتید مسیر بسیار ارزشمندی بوده و تلاش کنید که این مسیر را با جدیت و بهره گیری از کسب علم و دانش افزایش دهید.

 

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان عنوان داشت: سعی کنید که در راه طلبگی فقط درس نباشد بلکه با عمل توأم  باشد علمی که به همراه آن عمل نباشد فایده ای ندارد و باید این علم  با عمل در دوران طلبگی حاصل شود.

 

گفتنی است، در ابتدای این بازدید حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین گزارشی از برنامه های این دوره 10 روزه به استحضار حجت الاسلام ابراهیمی رساندند./955/پ202/ح

ارسال نظرات