۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۶۷۵۹
مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

نماز جمعه محور وحدت و همدلی در جامعه اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، پایگاه عبادی سیاسی نماز جمعه را محور وحدت و همدلی در جامعه اسلامی دانست.
نماز جمعه

حجت الاسلام  محمد انتظاری، مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری حضور گسترده مردم در نمازجمعه را موجب مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

 

وی با تأکید براین که امروز همه ما باید قدردان نعمت نماز جمعه باشیم، ادامه داد: نماز عبادی و سیاسی جمعه هر هفته بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی می کند.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این که ائمه جمعه توطئه های یک هفته ای دشمنان را در خطبه های نماز جمعه خنثی می کنند، ادامه داد: رسانه های غربی توجه ویژه ای به خطبه های نماز جمعه کشورمان دارند. 

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، حرکت در مسیر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، تقویت وحدت و همدلی در جامعه و همچنین بیان مشکلات و مسائل مربوط به مردم را محور سخنان ائمه جمعه در تریبون های نماز جمعه دانست و خاطرنشان کرد: امامان جمعه در هر شهری پدران معنوی مردم به شمار می روند که از جایگاه بسیار خوبی در میان مردم برخوردار هستند.

 

حجت الاسلام انتظاری ائمه جمعه و عالمان را قوی‌ترین پشتوانه دولت و مدیریت در کشور و به ویژه استان مازندران دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در سایه‌سار ولایت رهبر معظم انقلاب بتوانیم به وظیفه خود به درستی عمل کنیم. 

 

وی ادامه داد: نماز جمعه سنگری برای روشنگری و دفاع از اسلام و دین است و به همین دلیل ستاد اقامه نماز جمعه نیز باید به این مسائل اشرافیت داشته و در این راستا بیش از گذشته گام بردارد.

 

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، از علم، بصیرت، وحدت و معنویت به عنوان چهار فضیلت مهم نماز جمعه یاد کرد و افزود: این پایگاه عبادی و سیاسی یک حرکت هدایتی است و در اسلام از یک جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

 

حجت الاسلام انتظاری با تأکید براین که هیچ گاه نباید سنگر نماز جمعه را خالی کنیم، بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی همه تلاش خود را برای تضعیف این جایگاه به کار گرفته اند؛ اما همواره با حضور گسترده مردم شکست خوردند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات