۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸
کد خبر: ۲۷۶۷۷۴
فردا صورت می گیرد؛

بازگشت پیکر مطهر 76 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه

خبرگزاری رسا ـ مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 76 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه با حضور مردم ولایتمدار استان خوزستان برگزار می شود.
مراسم بازگشت 76 شهيد تازه تفحص شده از مرز شلمچه

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر 76 شهید تازه تفحص شده که در عملیات والفجر 8، خیبر، محرم و دیگر عملیات ها شهید شده اند فردا از مرز شلمچه با حضور مردم ولایتمدار خوزستان برگزار می شود.

 

براساس این گزارش، پیکر شهدا تازه تفحص شده دفاع مقدس، در بیست و دومین مرحله تفحص، در مناطقی چون فاو، جزایر مجنون، زبیدات و شرق دجله و شلمچه کشف شدند و مربوط به عملیاتهای والفجر 8، خیبر، محرم، والفجر 1، بدر، رمضان و کربلای 5 هستند.

 

بنابر  این گزارش، مراسم استقبال از پیکرهای مطهر این شهدا که در عملیات برون‌مرزی از خاک عراق از سوی نیروهای کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده اند، روز دوشنبه پنجم مرداد ماه سال جاری در پایانه مرزی شلمچه برگزار می‌شود.

 

پیکر این شهدا پس از استقبال در پایانه مرزی شلمچه به شهرستان رامشیر منتقل و مراسم تشییع ساعت 18 روز دوشنبه پنجم مردادماه سال جاری، از محل میدان امام حسین(ع) به سمت مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود؛ پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نیز مراسم شبی با شهدا با حضور مردم شهیدپرور رامشیر در کنار پیکر مطهر شهدا برگزار و با آرمان‌های والای شهدا تجدید بیعت خواهد شد.

 

براساس این گزارش، پیکر مطهر 76 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس از طریق مرز شلمچه به کشور باز خواهد گشت./9453/د101/ح

ارسال نظرات