۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۷۶۷۹۸
نماینده مجلس:

تمامی ابعاد توافق هسته ای باید برای مردم و مجلس بازگو شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که طبق سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی هیچ چیز محرمانه و پنهان از مردم وجود ندارد، گفت: تمامی ابعاد توافق هسته ای باید برای مردم و مجلس بازگو شود.
عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، پیش از ظهر امروز در پاسخ به سؤوالات خبرنگاران در خصوص توافق هسته ای با اشاره به این‌که طبق سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی هیچ چیز محرمانه و پنهان از مردم وجود ندارد و مردم ولی نعمت و پشتیبان نظام هستند، گفت: تمامی ابعاد توافق هسته ای باید برای مردم و مجلس بازگو شود.

 

وی افزود: در خصوص توافق محرمانه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که آمریکا از آن اطلاع دارد مسؤولان نباید هیچ‌ مورد پنهانی اعم از متن توافق، قطعنامه و یا مسائل پیرامون توافق از مردم داشته باشند و مجلس هم برای این‌که بتواند در خصوص توافق تصمیم گیری مناسبی داشته و از حقوق ملت ایران صیانت کند نیازمند اطلاعات جامع از مذاکرات است و دولت باید در این زمینه شفاف سازی کند.

 

 نماینده مردم بیرجند در مجلس با اشاره به این‌که تاکنون دولت اطلاعات جامه ای در خصوص توافق هسته ای در اختیار مجلس قرار نداده است، ادامه داد: دولت باید هر چه سریع تر این کار را انجام دهد و محرمانه بودن بهانه خوبی برای پنهان کاری نیست.

  

حجت الاسلام عبادی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جریان امور مربوط به توافق باشند اما متأسفانه در جریان نیستند.


نماینده مردم بیرجند با بیان این‌که دولت باید پس از توافق مراقب فتنه ها و توطئه های خارجی دشمن باشند زیرا توافق به معنای این نیست که آمریکا و هم پیمانان غربی اش دشمنی خود را با ملت و دولت ایران کنار گذاشته‌اند، اظهار کرد: همانطور که شاهد هستیم اگربه نفع آمریکا نباشد از دوستانش دشمن می‌سازد همانطور که در منطقه با صدام این کار را کرد و همچنین شاهد سیاست دوگانه آمریکا در خصوص داعش و تروریسم دولتی هستیم.


حجت الاسلام عبادی با اشاره به این‌که ما تمام سعی خود را برای حمایت از حقوق هسته ای ایران در مجلس به کار خواهیم بست، یادآور شد: امروز سازش با دشمن به معنای خیانت به اسلام و امام عصر(عج) است و ملت ایران هرگز با دشمن حاضر به سازش نخواهد شد و تا آخرین قطره خون خود آماده مقابله با دشمنان نظام و انقلاب هستند./968/ت302/ب5

ارسال نظرات