۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۲۷۶۸۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از 40 روحانی در پایگاه های اوقات فراغت استان لرستان

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که 60 پایگاه اوقات فراغت در استان لرستان فعالیت می کنند، گفت: بیش از 40 روحانی در این پایگاه ها حضور فعال دارند و به کارهای فرهنگی مشغول هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در استان بیان داشت: 60 پایگاه اوقات فراغت در استان فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت مبلغان و روحانیان در مناسبت های گوناگون عنوان داشت: روحانیان در زمینه آگاه سازی مردم به ویژه جوانان در برابر دسیسه های فرهنگی غرب نقش بسزایی دارند.

 

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که بیش از 40 روحانی بومی و غیر بومی در پایگاه های اوقات فراغت حضور دارند، تصریح کرد: حضور روحانیان در راستای اجرای پرمحتوای برنامه های فراغتی جوانان ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: روحانیانی که در پایگاه های اوقات فراغت حضور دارند، از کتاب ره توشه راهیان در جهت پربار کردن برنامه های فراغتی جوانان استفاده می کنند.

 

حجت الاسلام مهدوی در ادامه با اشاره به فعالیت پایگاه های فراغتی کانون های مساجد عنوان داشت: این کانون ها ظرفیت خوبی در راستای برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تهاجم فرهنگی را تهدیدی بزرگ برای نسل جوان دانست و اظهار داشت: با توجه بر محتوای برنامه های فراغتی جوانان باید در این فرصتی که در اختیار داریم در جهت مقابله با جنگ نرم استفاده کنیم.

 

وی با بیان این که فعالیت پایگاه های اوقات فراغت از ابتدای مرداد ماه آغاز شده است، یادآور شد: تعداد شرکت کنندگان در این پایگاه ها بیش از سه هزار نفر خواهد بود.

 

حجت الاسلام مهدوی برگزاری کلاس های قرآن و معارف اسلامی، علمی، فرهنگی هنری و مهارت آموزی، ورزشی، اردو و گردشگری، مهارت های زندگی، کلاس های تقویتی و آموزشی را از جمله برنامه های پایگاه های اوقات فراغت بیان کرد.

 

وی بیان داشت: هدف از برگزاری این برنامه ها در اوقات فراغت فراغت جوانان و نوجوانان رشد شخصیت آنان، تقویت روحیه خود باوری و مسؤولیت پذیری دانش آموزان است./9459/ت302/ح

ارسال نظرات