۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۷۶۸۳۵
رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

علم افزایی و فرهنگ سازی مهم‌ترین وظیفه عقیدتی سیاسی است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان این‌که علم افزایی و فرهنگ سازی مهم‌ترین وظیفه عقیدتی سیاسی است، گفت: عقیدتی سیاسی ارتش باید مبانی انقلاب اسلامی را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهد.
محمد قاسم وفا، رييس عقيدتي سياسي نيروي زميني ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم معارفه رؤسای عقیدتی و سیاسی پادگان امام رضا (ع)، آماد و پشتیبانی شمالغرب کشور، پشتیبانی منطقه چهار و تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش امروز با حضور رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در مراغه برگزار شد.


حجت الاسلام محمدقاسم وفا، رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان این‌که علم افزایی و فرهنگ سازی مهم‌ترین وظیفه عقیدتی سیاسی است، اظهار داشت: عقیدتی سیاسی ارتش باید مبانی انقلاب اسلامی را به درستی درک کرده و آن را به جامعه هدف خود انتقال دهد.


وی با تأکید بر این‌که باید نسل جدید به درستی با آرمان های امام راحل و رهبری آشنا شوند، خاطرنشان کرد: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران در همه سخنرانی ها و مصاحبه های خود، تعالی و ترقی ملت ایران را خواستار بودند، رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش نیز باید راه ایشان را ادامه دهند.


رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر بتوان اعتقادات نیروهای نظامی را نسبت به گذشته ارتقا داد، بدون شک نیروهایی اعتقادی، عالم و فرهیخته تحویل انقلاب اسلامی می شود و آنان نیز همانند دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان جانفشانی خواهند کرد.


حجت الاسلام وفا با اشاره به این‌که ارتقای سطح معرفتی و بینش سیاسی کارکنان مهم‌ترین هدف سازمان عقیدتی سیاسی است، گفت: باید از ولی امر مسلمین با خلوص نیت و با جان و دل پیروی کرد و برای حفظ ارزش ها و پاسخ‌گویی به هرگونه تهدیدهای پنهانی و آشکار دشمنان نظام اسلامی آماده بود.


وی خواستار توجه به اصول و مبانی تربیتی اسلام در ترویج فرهنگ و سبک زندگی دینی در جامعه شد و افزود: روحانیان عقیدتی سیاسی وظیفه دارند آموزه های اسلامی و مکتب تشیع را به بهترین و هنرمندانه‌ترین شکل ممکن به کارکنان انتقال دهند، هنوز زیبایی های دین آن‌گونه که باید تبیین نشده است.


بنابر این گزارش، در پایان این مراسم حجت الاسلام مهدی پورمحمد، رییس سابق عقیدتی و سیاسی پادگان امام رضا (ع) نیز به عنوان رییس عقیدتی سیاسی آماد و پشتیبانی شمالغرب کشور و حجت الاسلام ناصر الهیاری به عنوان رییس عقیدتی و سیاسی پادگان امام رضا (ع) منصوب و معرفی شدند.


همچنین حجت الاسلام محمد رنجبریان به عنوان رییس عقیدتی و سیاسی پشتیبانی منطقه چهار و حجت الاسلام ابوالاخلیل حسن زاده به عنوان رییس عقیدتی تیپ مستقل 221 شهید خسروتاش معرفی شدند./935/پ203/ح

ارسال نظرات