۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۷۶۸۵۸
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی:

دوقطبی کردن جامعه راهبرد اصلی دشمنان برای تفرقه افکنی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: دو قطبی کردن جامعه قبل از مذاکرات و بعد از جمع بندی مهم ترین هدفی است که دشمن دنبال می کند تا ضمن اختلاف و تفرقه بین نخبگان و مسوولان نظام فرصت رشد و شکوفائی را از این ملت بگیرد.
حجت الاسلام شريعتي تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تربت حیدریه، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار، رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی، ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت پنجم مرداد ماه، سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور برگزار شد، اظهار کرد:  آخرین گزینه و راهکار جبهه استکبار برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شبیخون فرهنگی و تحریمهای ظالمانه و ناجوانمردانه ای است که تا امروز با مقاومت و پایداری جانانه مردم صبور و مقاوم ایران روبرو بوده است.

 

رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم تصریح کرد: در طول 36 سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان نظام اسلامی با ترور شخصیت های برجسته نظام، جنگ تحمیلی، فتنه و تحریم، تلاش بر ساقط کردن این نظام ولایی را داشتند که حضور همیشه در صحنه مردم با محو ریت ولایت فقیه تمام نقشه آنان را خنثی کرد.


 
حجت الاسلام شریعتی تبار به ترفندهای دشمن در این خصوص اشاره کرد و گفت: دو قطبی کردن جامعه قبل از مذاکرات و بعد از جمع بندی مهمترین هدفی است که دشمن دنبال می کند تا ضمن اختلاف و تفرقه بین نخبگان و مسئولان نظام فرصت رشد و شکوفائی را از این ملت بگیرد.

 


تمام جنایات خاورمیانه و جهان اسلام با کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا همراه است
 

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به سفرهای متعدد هیأت های اروپائی به تهران خاطر نشان کرد: غربی ها با ذوق زدگی آماده ورود به بازار سیاسی و اقتصادی ایران شدند و گاهاٌ در این سفرها شاهد اظهار نظرهای نسنجیده ای در خصوص موجدیت رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و حقوق بشر و سایر موارد اختلافی با غربی ها هستیم.

 
رییس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این که تمام جنایات خاورمیانه با کمک تسلیحاتی امریکا همراه است، یادآور شد: تمام جنایات منطقه خاورمیانه و جهان اسلام از تشکیل گروه های تروریستی داعش و النصره و بوکوحرام گرفته تا حمله حاکمان مزدور آل سعود به مردم بی دفاع یمن، همه با کمک تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ارتجاع عرب در راستای تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی صورت می گیرد.


 
حجت الاسلام شریعتی تبار با اشاره به آینده اوضاع منطقه، اظهار کرد: آتشی که امروز جبهه استکبار در منطقه شعله ور کرده آینده ای نزدیک به جان خودش می افتاد و دود این آتش نیز چشم متحدان و مزدورانش در منطقه را کور خواهد کرد. همچنین اصل استکبار ستیزی ملت ایران برگرفته از آموزه های اسلامی و قرآنی است و به عنوان یک آرمان و استراتژی در انقلاب اسلامی تا نابودی جبهه استکبار دنبال می شود./864/پ202/ب5

ارسال نظرات