۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۲۷۶۹۰۲
امام جمعه اهل سنت سنندج:

توافق هسته ای نوید غلبه بر مشکلات را می دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت سنندج ضمن ابراز خرسندی از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، توافق بدست آمده را نوید بخش غلبه بر مشکلات دانست.
ماموستا عبدالرحمان خدايي در ديدار علماي کردستان با رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج در دیدار علما، ایثارگران، هنرمندان و برگزیدگان استان کردستان با رییس جمهور که ساعتی پیش در سالن امام خمینی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد، ضمن اشاره به استقامت مردم استان کردستان در طول هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردم این استان دوشادوش ملت ایران در صحنه‌های مختلف در برابر دشمنان ایستادگی کردند و حماسه هشت سال جنگ تحمیل شده به این ملت را به پیروزی ختم کردند.
 
ماموستا خدایی ضمن اظهار خوشنودی از موفقیت مذاکره کنندگان هسته‌ای افزود: موفقیت ما در این مذاکرات نوید بر این مسأله است که ما اگر اراده کنیم می‌توانیم بر دشمن نیز فائق آییم؛ امید است با برداشته شدن این تحریم‌ها بیش از پیش شاهد توسعه در استان کردستان باشیم.
 
امام جمعه سنندج افزود: وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت ها فراوان در این استان نشان از جوانان تحصیل‌ کرده‌اش در مقاطع مختلف دارد دولت می‌تواند با تکیه بر این ظرفیت‌ها برنامه‌های راهبردی خویش را به اجرا بگذارد.
 
ماموستا عبدالرحمان خدایی اختصاص اعتبارات خاص و ویژه را برای توسعه بیشتر این استان خواستار شد و تأکید کرد: مردم استان کردستان مردمی قدرشناس هستند و با این که این استان استان نخبه پروری است امیدواریم با مهیا کردن ظرفیت‌ها و امکانات بیشتر دیگر شاهد فرار مغزها نباشیم. /پ202/ج
ارسال نظرات