۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۲۷۶۹۲۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

ملت ایران با اقتدار در برابر زیاده خواهی آمریکایی ها خواهند ایستاد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که زیاده خواهی های دولتمردان آمریکایی نماد توحش گرایی، سلطه گری و زورگویی است، گفت: ملت ایران هیچ گاه از حقوق به حق خود در برابر این زیاده خواهی ها کوتاه نخواهد آمد.
امام جمعه سرخرود

حجت الاسلام سید محمود موسوی آملی، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، افزود: آمریکا در بستر جهانی با حمایت آل سعود خبیث و گروه های تکفیری و صهیونیسم با جنگ افروزی، خونریزی، بیدادگری و ترور منفورترین جنایات را انجام می دهد.

 

امام جمعه سرخرود، تصریح کرد: تا زمانی که آمریکا و صهیونیست ها صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کنند آرزوی امنیت در عرصه های داخلی و بین المللی را به گور می برند.

 

وی با بیان این که دولت مردان آمریکا با این سیاست کشتار انسان های بی گناه فقط مسلح به پول و زور است، خاطرنشان کرد: ملت و دولت ایران با تکیه بر اقتدار دینی و ملی و جوانان غیرتمند انقلابی با همه توان در برابر زورگویی، زیاده طلبی و حق ستیزی آمریکا ایستاده و هرگز کوتاه نخواهد آمد.

 

حجت الاسلام موسوی آملی ادامه داد: آمریکا دشمنی آشکار با نظام دینی، عزت و اقتدار ملی ما دارد که همواره باید مراقب اقدامات و فعالیت های آنان باشیم و در مسیر آرمان های و اهداف گرانقدر نظام اسلامی گام برداریم.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد:  ملت و دولت ایران اعلام می دارد این کشور عزت، استقلال، خودکفایی و اقتدار ملی را هرگز قربانی نکرده و در مقابل زیاده خواهی دولت آمریکا که نماد فرهنگ زورمداری، پول سالاری و توحش گرایی است ایستادگی می کند.


امام جمعه سرخرود افزود: آمریکا مورد علاقه ملی نماهای بیگانه و سکولارهای واپس گرا است که با فرهنگ شهادت و آرمان های دینی و ملی مخالف هستند.

 

وی با گرامی داشت یاد شهدای هسته ای، گفت: شهدا مومنان مهاجر، صابر و بشارت یاب از سوی خداوند متعال و بهره مند از صلوات حضرت حق هستند که با کشته شدن در راه خدا به حیات پایدار و تکامل بی قرار می رسند.


حجت الاسلام موسوی آملی تصریح کرد: فرهنگ شهادت طلبی همان فرهنگی خویشتن بانی خداگرایانه بوده و شهادت طلبان همه اعصار و نسل ها خداباوران آرمان گر و پیشگامان تکامل جویی و تمدن خواهی در عرصه های تقواگری و تخلق به اخلاق خدایی هستند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات