۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۷۶۹۴۴
برای نخستین بار؛

طلاب حوزه علمیه قم به قله دماوند صعود می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان با اشاره به زمان صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله 5610 متری دماوند از طلاب دارای آمادگی جسمانی مناسب و وسایل ورزشی استاندارد دعوت کرد تا برای شرکت در این کوه‌پیمایی نام‌نویسی کرد.
حجت الاسلام علي  شريفيان مهر طلبه کوهنورد قمي

حجت الاسلام علی شریفیان مهر، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله دماوند خبرداد و گفت: طلاب حوزه علمیه قم در نیمه مرداد ماه به قله دماوند صعود می‏کنند.

 

وی درباره جزییات این صعود اظهار داشت: برای اولین بار در کشور، طلاب حوزه علمیه قم قصد دارند در 15 و 16 مردادماه به قله دماوند صعود کنند؛ در همین راستا تعدادی از طلاب قم در تاریخ 4 مردادماه برای آمادگی جسمانی و شرایط هوازی، به قله کلون بستک استان تهران صعود کردند.

 

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان درباره شرایط شرکت و نام نویسی علاقه مندان در صعود به قله دماوند ابراز کرد: طلابی که آمادگی جسمانی مناسب و وسایل کوه پیمایی استاندارد به همراه دارند می‏توانند حداکثر تا 12 مردادماه از طریق تماس با روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان به شماره 09107701075 نام نویسی کنند.

 

حجت الاسلام شریفیان مهر تاکید کرد: اولویت نام نویسی با طلابی است که زودتر با روابط عمومی مؤسسه تماس بگیرند؛ همچنین تمامی طلاب شرکت کننده در صعود به قله دماوند باید در تست عملی و ورزشی که پیش از این صعود گرفته می‏شود، موفق شوند./840/ت302/ی

ارسال نظرات