۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۰۴۳
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خبر داد؛

نام‌نویسی 100 مبلغ در سامانه سجام کوهدشت

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت از نام نویسی 100 مبلغ خواهر و برادر در سامانه سجام این شهرستان خبر داد.
سامانه سجام

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: تاکنون 100 مبلغ خواهر و برادر کوهدشتی در سامانه سجام نام نویسی کرده اند.

 

وی نام نویسی در سامانه سجام را در راستای ساماندهی فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مبلغان ارزیابی کرد و افزود: امید است همه مبلغان این شهرستان در سامانه نام نویسی کنند.

 

حجت الاسلام گراوند تصریح کرد: همکاری حوزه های علمیه و رسانه ها در جهت اطلاع رسانی نام نویسی در این سامانه نقش مؤثری دارد.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت خاطرنشان کرد: سرعت در انجام فعالیت های اعزام در ایام و مناسبت های تبلیغی، کاهش مکاتبات اداری، صرفه جویی در وقت و به روز بودن اطلاعات از جمله اهداف نام نویسی مبلغان در سامانه سجام است.

 

وی با اشاره به نقش روحانیت در هدایت جامعه عنوان داشت: در جامعه ی امروز که اذهان مردم جامعه به شدت درگیر سؤالات و شبهات است، حضور روحانیان بیش از پیش ضرورت دارد.

 

حجت الاسلام گراوند هدف از توطئه های فرهنگی دشمن و جنگ نرم را گمراهی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند.

 

وی تسلط به علم روز را امری مهم در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی بیان کرد و افزود: روحانیان در جهت موفقیت در این عرصه باید نیاز جامعه و مخاطبان را به خوبی بشناسند.

 

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان این که در جامعه امروز وظیفه روحانیان سنگین تر از گذشته است، ادامه داد: روحانیان با شناخت مخاطبان خویش باید زمینه آگاهی و هوشیاری آنان را در برابر دسیسه های فرهنگی دشمن فراهم کنند.

 

حجت الاسلام گراوند عنوان داشت: عمل ما باید به گونه ای باشد که گفتار ما را تأیید کند و مخاطبان را با واقعیت را روبرو سازیم./9459/ت302/ی

ارسال نظرات