۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۷۰۴۷
جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان مطرح کرد:

منافقان در عملیات مرصاد به سزای اعمال خود رسیدند/ کردستان جبهه مجاهدت‌های خاموش کشور

خبرگزاری رسا ـ سردار فدا با اشاره به این‌که در منطقه غرب کشور حضور سراسری نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی علیه منافقان اقدام شد و به سزای جنایات خود رسیدند، گفت: غرب کشور و کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش کشور هستند.
سردار فدا جانشين سپاه صاحب الزمان عج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا، جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری اردوهای راهیان نور غرب کشور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای عملیات والفجر 2 و مرصاد گفت: امروزه شاهد جنایات داعش هستیم و این جنایات ما را به یاد توحش و فجایعی که منافقین آفریدند می‌اندازد.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی جنایات منافقان که بسیار شبیه جنایت‌های امروزه داعش است، اظهار کرد: در منطقه غرب کشور حضور سراسری نیروهای مردمی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خوبی علیه منافقین اقدام شد و به سزای جنایات خود رسیدند.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به حضور ضد انقلاب دو هفته پس از انقلاب اسلامی در کردستان و غرب کشور گفت: در ابتدا اقدامات خوب برای امنیت کردستان صورت گرفت اما در ادامه با خیانت هیأت حسن نیت، مواجه شدیم که موجب تخیله شهرهای کردستان از نیروهای انقلابی و سپاه شد و این مسأله موجب شکل گیری فجایع بسیاری شد که حمله به بیمارستان های پاوه و سنندج از جمله این جنایات است که نیروهای آزادی طلب، کوموله‌ها و ضد انقلاب مرتکب شدند.

 

فدا در ادامه افزود: در غرب کشور رزمندگان علاوه بر مبارزه با دشمن باید در زمینه سازندگی و اعمال رساندن پیام انقلاب و برقراری امنیت و چشاندن طعم شیرین انقلاب به مردم و فراهم کردن امکانات برای رفاه مردم و مواردی نظیر پیگیری محرومیت زدایی، آموزش و پرورش، آگاه سازی مردم از حضور جریان‌های تجزیه طلب و شفاف سازی توطئه دشمن هم فعالیت‌های گسترده‌ای می‌داشتند و البته در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.

 

ایران امن‌ترین کردستان را در میان همسایه‌های خود دارد

وی فعالیت‌های دوران دفاع مقدس را موجب امنیت و ثبات امروزه کردستان ذکر کرد و گفت: امروز امن ترین کردستان بین عراق، ترکیه، سوریه و ایران را دارا هستیم، در منطقه کردستان پیش از انقلاب ظلم بسیاری به کردها و مردم آن منطقه صورت گرفته بود که امروزه به برکت وجود نظام اسلامی و امنیت آن منطقه به خوبی با بیسوادی و محرومیت در این منطقه مبارزه شده است و شاهد حضور سفرهای رهبر انقلاب و رؤسای جمهور به این منطقه بوده‌ایم.

 

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان نقش استان اصفهان در منطقه کردستان و شمال غرب را سازنده دانست و بیان کرد: استان اصفهان شهدای بسیار زیادی در آن منطقه به اسلام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، شهرهایی نظیر سنندج و سقز شاهد بیشترین حضور رزمندگان اصفهان بودند و دیوان دره نیز محلی برای حضور نیروهای نجف آباد بوده است.

 

امنیت در غرب و شمالغرب کشور به صورت کامل برقرار است

فدا با تأکید بر عدم نفوذ پژاک در کشور و امنیت کامل غرب و شمال غرب کشور تصریح کرد: در کردستان شاهد جنگ قبل از جنگ بودیم، در یک مرحله پیش از جنگ تحمیلی شاهد تسلط ضد انقلاب بر کردستان بودیم که البته پس از یک دوره شش ماهه و پس از صدور پیامی از جانب حضرت امام همه شهرها آزاد شدند.

 

وی غرب کشور و کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامید و تصریح کرد: جنایات بسیار عجیب و فجیعی در آن منطقه در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب رخ داد، در تلاش هستیم تا با معرفی این مناطق و تشویق و ترغیب جامعه و تأمین زیرساخت‌ها شاهد رشد گردشگری و از بین رفتن جو منفی علیه این مناطق باشیم.

 

اعزام 14 هزار نفر از استان اصفهان به اردو راهیان نور غرب کشور

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با بیان اینکه راهیان نور غرب کشور از هفتم مرداد ماه آغاز می‌‌شود تصریح کرد: حدود 14 هزار نفر در این اردوها به غرب کشور اعزام می‌شوند که اردوها به صورت خانوادگی هم می‌باشد و در شهرستان‌های سقز، بوکان، مهاباد، بانه، مرودشت، میاندوآب و دیگر شهرستان‌های غرب کشور است همراه با یادمان شهدای عملیات والفجر 2، شهید گنجی زاده و شهید ناصر کاظمی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری یادمان سرداران شهید دفاع مقدس که در منطقه غرب شهید شده‌اند در این اردوها افزود: در منطقه جنوب کشور ما با دشمنی درگیر بودیم که در مقابل ما بود و تجهیزات و داشته‌های آن مشخص بود اما در غرب کشور با دشمنی پنهان مواجه بودیم، نباید فراموش کنیم که مردم کردستان اعم از شیعه و سنی در دوران دفاع مقدس وفاداری خود به اسلام و انقلاب اسلامی را به خوبی اثبات کردند، شهیدان نمکی، ملاحیدر فخیم و بسیاری از شهدای دیگر مصداق بارز این مسأله هستند./1304/پ202/ح

ارسال نظرات