۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۷۷۱۱۸
سردار روشنی:

اندیشه وهابیت مولود غرب و صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ مشاور سابق معاون نیروی انسانی فرمانده‌ کل سپاه با بیان این‌که جنایات گروهک تروریستی داعش و سایر گروه‌های تکفیری ریشه در اندیشه وهابی‌گری دارد، گفت: اندیشه وهابیت مولود غرب و صهیونیسم است.
وهابيت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار روشنی، مشاور سابق معاون نیروی انسانی فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع اقشار مختلف شهرستان سراب با اشاره به تحرکات اخیر گروهک‌های تروریستی وابسته به غرب در منطقه اظهار داشت: جنایات گروهک تروریستی داعش و سایر گروه‌های تکفیری ریشه در اندیشه وهابی‌گری دارد که این اندیشه هم مولود غرب و صهیونیسم است.


وی به تشریح انگیزه‌ها و عوامل تشکیل گروه‌هک‌های تروریستی پرداخت و خاطرنشان کرد: با اندک تأملی در عواقب و نتایج فعالیت‌های این گروه‌ها می‌توان فهمید که رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و دیگر اسلام‌ستیزان عالم، تنها منتفعان و بهره‌برداران تروریسم در منطقه هستند.


مشاور سابق معاون نیروی انسانی فرمانده‌ کل سپاه ادامه داد: ‌دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که ایجاد تفرقه و چنددستگی میان مسلمانان، کم‌خرج‌ترین، ساده‌ترین و در عین حال مؤثرترین تاکتیک مبارزه با تمدن اسلامی است و خوشبختانه در طول تاریخ این امر با آگاهی و بیداری امت اسلامی شکست خورده اند.


سردار روشنی با بیان این‌که استکبار به هیچ یک از اهداف خود در مبارزه با اسلام و ایران اسلامی نرسیده است، یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی روز به روز مسیر پیشرفت را طی کرد و اکنون یکی از قدرتمندترین کشورهای منطقه و دنیا به شما می‌رود، البته دشمن هیچ‌گاه از مواضع خصمانه خود عثب‌نشینی نکرده است.


وی با تأکید بر این‌که توطئه امروز دشمنان ایجاد دودستگی در داخل کشور پس از پایان مذاکرات‌ هسته ای ایران با غرب است، افزود: امروز نظام اسلامی ایران هم در جبهه سیاسی، هم اقتصادی و هم فرهنگی شاهد هجمه گسترده دشمنان است، که اگر بصیرت ولایی را چراغ راه قرار دهیم، قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.


مشاور سابق معاون نیروی انسانی فرمانده‌ کل سپاه با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب اسلامی ایران به ویژه آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده و نیست، گفت: غرب بیش از ایران نیازمند توافق هسته‌ای است، چراکه می داند ایران در شدیدترین شرایط تحریم توانسته به ایران فناوری دست یابد.


سردار روشنی با اشاره به این‌که جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای به معنای توافق با غرب نیست، گفت: آنچه مسلم است؛ اصول و مبانی انقلاب اسلامی ایران در مقابله با استکبار، حمایت از مستضعفان عالم و صدور پیام انقلاب تغییری نکرده است./935/پ203/ح

ارسال نظرات