۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۷۷۱۲۳
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

رهبر انقلاب علاقه خاصی به خطه آذربایجان دارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی گفت: با توجه به این‌که خانواده پدری مقام معظم رهبری اهل آذربایجان و تبریز بودند، ایشان علاقه ویژه ای به این خطه از کشورمان دارند.
حجت الاسلام محمدي گلپايگاني در جمع خبرنگاران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری امروز در حاشیه نخستین همایش بزرگداشت سالروز سفر رهبر انقلاب به آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذربایجان غیور نقش ویژه ای در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی داشته است.


وی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف علاقه خود نسبت به مردم و خطه آذربایجان را ابراز نموده‌اند، خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژگی ها و خصایل برجسته ای برای مردم غیور آذربایجان قائل هستند.


رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: آیت الله العظمی خامنه ای نه تنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بلکه در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی نیز  این دیدگاه را داشته اند و امروز نیز چنین است.


حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی ادامه داد: رهبر انقلاب در دوران جوانی سفرهای متعددی به خطه آذربایجان داشته‌اند، گفت: با توجه به این‌که خانواده پدری مقام معظم رهبری اهل این منطقه بودند، ایشان شناخت دقیق و کاملی از مسائل این منطقه دارند و علاقه ویژه ای نیز به این خطه از کشورمان دارند./853/پ202/ج

ارسال نظرات