۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۲۷۷۱۸۵
در مهرماه؛

کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل گفت: کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل 8 و 9 مهر ماه در آران و بیدگل و در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.
 امامزاده هلال بن علي آران و بيدگل

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام علیرضا محلوجی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: اولین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) با حضور حجت الاسلام رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل استان، معاونت توسعه و پشتیبانی اداره کل، مدیر روابط عمومی اداره کل، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، اعضای شورای شهر آران و بیدگل، شهردار آران و بیدگل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانده ناحیه بسیج، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری آران و بیدگل در روز شنبه 3 مرداد ماه برگزار شد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در این جلسه مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به شخصیت والای امامزاده محمد هلال بن علی(ع) اشاره کرد و از کلیه مسئولان این شهرستان خواست تا در راستای هرچه بهتر برگزاری این کنگره ملی اقدامات لازم را اجرا کنند.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل در ادامه افزود: همچنین در این جلسه معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای برگزاری این کنگره کمیته هایی را به شرح زیر تعیین کرد؛ کمیته برگزاری، کمیته اجراییات، کمیته حراست و امنیت، دبیر کنگره، کمیته پشتیبانی، کمیته اطلاع رسانی و تشریفات را در جلسه قرائت کرد.

 

محلوجی در پایان خاطر نشان کرد: این کنگره ملی قرار است در 8 و 9 مهر ماه در آران و بیدگل و در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار شود./1325/د102/ی

ارسال نظرات