۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۲۷۷۲۴۱
سردار فضلی:

امروز غربی ها به عمق پایداری ملت ایران به آرمان ها پی برده اند

خبرگزاری رسا ـ جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: امروز آمریکایی ها،صهیونیست ها و غربی ها به عمق ارادت و پایداری ملت ایران به آرمان های اسلامی و معنوی پی برده اند و فرزندان رشید نظام و انقلاب در جای جای کشور با وفاداری به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی ثابت کرده اند که برای اعتقاد خود جان می دهند.
سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور سردار علي فضلي جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور همايش گراميداشت شهداي پنجم مرداد اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، امشب دوشنبه پنجم مرداد، در همایش گرامیداشت شهدای پنجم مرداد اراک در مصلای بیت المقدس اراک بیان داشت: ملت غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر زیادهخواهان به جهانیان ثابت کردند که مردان 8 سال دفاع مقدس می باشند و خط قرمز آنها در موضع هستهای، موضع ولایت روشن است.

 

پاسداری از حریم ولایت و حرکت در مسیر نظام و انقلاب

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: پاسداری از حریم ولایت و حرکت در مسیر نظام و انقلاب از جمله مسائلی است که ملت ایران بارها حساسیت خود را بر آن نشان داده اند و در مذاکرات با صراحت از حریم آن ها دفاع شد.

 

امروز غربی ها به عمق پایداری ملت ایران به آرمان های اسلامی و معنوی پی برده اند

سردار فضلی بیان داشت: امروز آمریکایی ها، صهیونیست ها و غربی ها به عمق ارادت و پایداری ملت ایران به آرمان های اسلامی و معنوی پی برده اند و فرزندان رشید نظام و انقلاب در جای جای کشور با وفاداری به ارزش ها و آرمان های انقلابی و اسلامی ثابت کرده اند که برای اعتقاد خود جان می دهند.

 

عملیات مرصاد در شرایط حساس انقلاب و دوران دفاع مقدس انجام شد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با یادآوری سالروز عملیات مرصاد گفت: عملیات مرصاد در شرایط حساس انقلاب و دوران دفاع مقدس انجام شد و قریب به 8 سال فرزندان امام خمینی و امت امام راحل با مجاهدت و فداکاری به جبهه آمدند و دشمن را ناگزیر به عقب نشینی تحقیرآمیز کردند.

 

فضلی با اشاره به این که در پنجم مرداد عملیات غرورآفرین مرصاد توسط فرزندان انقلاب انجام و به پیروزی رسید، خاطر نشان کرد: بمباران هوایی رژیم بعث عراق در دوران هشت سال دفاع مقدس وشهدایی که در عرصه های مختلف تقدیم کردیم نتوانست ذره ای از تلاش و مجاهدت مجاهدان در تمامی عرصسنگر ه ها به ویژه تولید سازندگی بکاهد.

 

دسیسه و نیرنگ منافقان کوردل علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور عنوان کرد: منافقان کوردل پس از شکست ننگین در عملیات مرصاد هنوز هم با دسیسه و نیرنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه می کنند که به فضل خدا و هوشیاری ملت در اهداف خود ناکام مانده است.

 

وی خاطر نشان کرد: عملیات مرصاد یاد آور رشادت و دلاورمردی انسان های غیوری است که جان خود را در راه پایداری اسلام و قرآن فدا کردند.

 

فضلی با اشاره به این که پنجم مردادماه سالروز چند واقعه مهم در تاریخ انقلاب و شهر اراک است، عنوان کرد: در پنجم مرداد سال 65 دو کارخانه بزرگ آلومینیوم و واگن سازی اراک که حامی و پشتیبان دفاع مقدس بوده توسط رژیم بعثی بمباران شد که مردم اراک قریب 100 شهید تقدیم انقلاب کردند.

 

سالروز برگزاری نخستین نماز باشکوه جمعه در کشور

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به این که امروز سالروز برگزاری نخستین نماز باشکوه جمعه در کشور است، بیان کرد: لازم است یاد شهدای محراب از جمله شهید آیت‌الله مدنی را گرامی بداریم.

 

فضلی در ادامه بیان داشت: قرآن ، اسلام، ولایت فقیه و پشتوانه غنی مردمی پایه های مستحکم نظام جمهوری اسلامی هستند و از ارکان اساسی تثبیت آن به شمار می روند. /842/پ202/ج

 

ارسال نظرات