۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۷۷۳۶۴
مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد؛

اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کمیته امداد لرستان در 36 کانون

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد لرستان با بیان این که برنامه های غنی‌سازی اوقات فراغت کمیته امداد لرستان در 36 کانون اجرا می شود، گفت: حمایت و تقویت باورهای دینی، سلامت جسمی روانی و اجتماعی جوانان از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه ها است.
کميته امداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ولی الله منتظری، مدیرکل کمیته امداد لرستان، ظهر امروز در اردوی دانش آموزی رهپویان ولایت این نهاد با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب سال را به نام همدلی دولت و ملت نامگذاری کرده است، گفت: تبیین شعار سال از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان است.

 

وی افزود: کمیته امداد لرستان با برنامه‌ریزی مدون و در قالب ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان، جوانان و خانواده امداد تلاش می‌کند.

 

منتظری با بیان این که برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در کمیته امداد استان لرستان در 36 کانون اجرا می شود، عنوان داشت: این برنامه ها با رویکرد دینی و جهادی در قالب برنامه های متنوع اجرا می شود.

 

وی یادآور شد: برنامه های غنی سازی اوقات فراغت کمیته امداد لرستان در سر فصل های آموزشی، اعتقادی، مهارت آموزی، اخلاق اسلامی، قرآن، دستاوردهای انقلاب، کارگاه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کانون ها برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به فعالیت کانون های این نهاد به صورت دائم، موقت و کانون های پیروان ولایت، اظهار داشت: کانون‌های پیروان ولایت در طول سال برنامه های فرهنگی، دینی و آموزشی ویژه جوانان را برگزار می کنند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: کمیته امداد لرستان در طول، با اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و آموزشی میزبان بیش از 7 هزار نفر از خانواده های مددجویان است.

 

منتظری با اشاره به برگزاری اردوهای رهپویان ولایت اظهار داشت: این برنامه ها با هدف تقویت فرهنگ دینی و معنویت در جامعه برگزار می شود.

 

وی با بیان این که سی و سومین دوره اردوهای رهپویان ولایت با شعار همدلی و مهربانی، ولایت و معنویت، نشاط و شادابی، تلاش و سازندگی، انتظار و مهدویت همزمان با سراسر کشور اجرا می شود، افزود: هدف اصلی اردوهای خانوادگی آموزش سبک زندگی دینی است.

 

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به حمایت خیران استان در برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی این نهاد اظهار داشت: از ابتدای بیش از هزار و 500 نفر از خانواده های امداد به مرقد امام(ره)، مشهد، قم و جمکران اعزام شده است./9459/پ202/ح

ارسال نظرات