۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۷۷۳۶۷
آصفری:

فابیوس باید از ملت ایران عذرخواهی و غرامت بپردازد

خبرگزاری رسا ـ دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران اسلامی گفت: لوران فابیوس باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کند و به خاطر وارد کردن خون های آلوده غرامت بپردازد.
محمدحسن آصفري؛ نماينده مردم استان مرکزي

محمدحسن آصفری دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با اشاره به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به ایران اسلامی گفت: فابیوس تا از ملت ایران اسلامی عذرخواهی نکند نباید به او اجازه سفر به کشورمان داده شود.

 

وزارت خارجه باید برای پرداخت غرامت از فرانسه اقدام کنند

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های متولی به ویژه وزارت خارجه باید برای پرداخت غرامت از فرانسه اقدام کنند.

 

آصفری با تاکید بر لزوم پرداخت خسارت وارد شده به کشور توسط وزیر امور خارجه فرانسه اظهار کرد: تا وزیر خارجه فرانسه خسارات وارد شده که بابت خون های آلوده ای که وارد کشور کرده پرداخت نکند، نباید اجازه سفر به او داده شود.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شواری اسلامی عنوان کرد: لوران فابیوس در زمان نخست وزیری خود چنین خیانتی را کرد و با ارسال خون های آلوده موجب خسارت به خانواده ها و بیماری آنها شد؛ بنابراین باید خسارت هایش را جبران کند. /842/ت302/ج

 

ارسال نظرات