۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۲۷۷۳۹۱
امام جمعه بروجرد:

حفاظت از حریم دینی و فرهنگی جامعه وظیفه آحاد مردم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بروجرد با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن و جنگ نرم گفت: حفاظت از حریم دینی و فرهنگی جامعه وظیفه آحاد مردم است.
فرهنگ ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، امام جمعه بروجرد بعدازظهر امروز در دیدار با رییس تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: فرهنگ مهم ترین موضوع در جامعه است.

 

وی با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمن عنوان داشت: دشمنان در قالب برنامه های گوناگون درصدد ضربه زدن به فرهنگ اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام ترابی با بیان این که نهادهای فرهنگی در راستای تبیین فرهنگ دینی در جامعه به ویژه بین جوانان وظیفه سنگینی بر عهده دارند، افزود: این نهادها باید برنامه های فرهنگی را تقویت کنند.

 

وی با بیان این که امروزه حفاظت از حریم دینی و فرهنگی وظیفه آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: باید با تقویت برنامه های فرهنگی در جامعه نهادهای فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشند.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر این که باید اعتلای فرهنگ اسلامی را به جهانیان نشان دهیم، عنوان داشت: این امر در گرو همبستگی دینی و ملی است.

 

حجت الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با اشاره به کوهستانی بودن و  پراکندگی روستاها در بروجرد اظهار داشت: این شهرستان نیاز به ساخت مسجد بیشتری دارد.

 

وی با بیان این که مساجد کانون پرورش و تربیت جوانان هستند، افزود: جذب مردم به مساجد موجب تقویت نیرو در سنگر دفاع از حریم اسلام است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: با ساخت مساجد و خانه های عالم باید در این شهرستان باید خلأ روحانیت را با استقرار مبلغان پر کنیم./9459/پ202/ح

ارسال نظرات