۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۷۷۴۰۹
مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی:

ماهیت انقلاب اسلامی در دشمنی با استکبار جهانی یعنی آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: چرا برخی با زوق‌زدگی طوری وانمود می‌کنند که با این توافق رابطه ما با آمریکا رابطه‌ای پایدار می‌شود در حالی که ماهیت انقلاب ما در دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است و آمریکا مصداق ظالم و استکبار در جهان است.
رمضان زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  محمد مهدی رمضان‌زاده، مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی امروز در نشست خبری اعضای شورای تبین مواضع بسیج دانشجویی که در سازمان بسیج دانشجویی (لانه جاسوسی سابق) برگزار شد، گفت: با توجه به مساله مذاکرات دولت تمام تمرکز خود را بر روی این مساله گذاشته و حوادث یمن در غفلت قرار گرفته است.

 

وی افزود: دانشجویان چندین دانشگاه طی دعوت‌نامه‌ای به دکتر ظریف از ایشان درخواست دیدار و پاسخ‌گویی درباره برخی مسائل را داشتند که هیچ پاسخ مناسبی به آنها داده نشده است، عدم پاسخ‌گویی مسؤولان درباره زیاده‌خواهی‌ و تهدیدهای اخیر آمریکا سبب شده تا این جلسه برگزار شود.

 

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: در مذاکرات صرفا بحث بر سر مسائل هسته‌ای بوده است، اما چگونه است که آمریکا امروز کشور ما را تهدید نظامی می‌کند آیا فعل و انفعالات کشور آمریکا از همان خوی استکبار جهانی او ناشی نمی‌شود و در مقابل برخورد منفعلانه برخی مسئولان کشور در مقابل این حرکات آمریکا چه معنایی دارد.

 

رمضان‌زاده بیان داشت: چرا برخی با زوق‌زدگی طوری وانمود می‌کنند که با این توافق رابطه ما با آمریکا رابطه‌ای پایدار می‌شود در حالی که ماهیت انقلاب ما در دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است و آمریکا مصداق ظالم و استکبار در جهان است./807/پ203/ح

ارسال نظرات