۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۲۷۷۴۳۱
آیت الله حسینی بوشهری:

ایستادگی امروز ایران ثمره خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه گفت: اگر امروز همچنان در برابر استکبارمبارزه می کنیم و پایدار ایستاده ایم، اینها را همه مدیون خونهای شهدا هستیم، این نه تملق، نه تعارف و نه شعار است، ثمره خون شهدا موجب استقامت ما می باشد.
آيت الله حسيني بوشهري

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد افزود: امروز اگر قدرتهای بزرگ با جمهوری اسلامی گفت و گو می کنند و اعتراف می کنند که با جنگ نیز نمی توانند حریف ایران باشند و ناچار به تفاهم هستند، اینها همه به برکت خونهای شهداست .


عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر امروز همچنان در برابر استکبارمبارزه می کنیم و پایدار ایستاده ایم، اینها را همه مدیون خونهای شهدا هستیم، این نه تملق، نه تعارف و نه شعار است، ثمره خون شهدا موجب استقامت ما می باشد.


آیت الله حسینی بوشهری اضافه کرد: شما امروز خادم شهدا هستید در مکانی مقدس، باید بدانیم هرچه کار و وظیفه حساس تر باشد مسوولیت سنگین تر است، کارکنان بنیاد شهید باید الگوی خوبی در نحوه ارتباط با مراجعین برای سایر نهادها و ارگانها باشند.


امام جمعه قم با تاکید بر اینکه هرکس می تواند مینیاتوری از مدینه فاضله باشد افزود: امروز همچنان ما شاهد تشییع پیکر مطهر شهدا در شهرها هستیم، باید قدردان آن ایثار و گذشت و فداکاریها باشیم. شما خادمان به شهدا با رفتار محبت آمیز و خلق نیکو و تلاش در راستای حل مسایل و مشکلات مراجعه کنندگان الگوی سایر نهادها باشید.


وی اضافه کرد: خدمت خالصانه و صادقانه و پرتلاش شما به خاندان شهدا و ایثارگران با اجر عظیم و مسوولیت سنگین برای خادمان به این عزیزان همراه است.


وی تاکید کرد: غفلت موجب سقوط افراد می شود حتی اگر مخلص و دراوج فداکاری باشند، زبیر از دوستداران حضرت علی (ع) بود و در شرایطی هزینه فداکاری را داد که هزینه ایثار سنگین بود در 25سال خانه نشینی علی(ع)، زبیر جزء چهار ثروتمند اول شد و همین دنیا پرستی موجب غفلت و ایستادگی او در برابر امام در جنگ جمل شد.


وی اضافه کرد: دنیا باید وسیله ای برای رسیدن به دین باشد، عامل سقوط افراد بزرگ هوا و هوس، تکبر ، دنیا پرستی و لقمه حرام است، همین لقمه های حرام موجب شد تا در روز عاشورا لشکر حقیقت را نبینند و برای نشنیدن سخنان امام حسین (ع) هله هله راه بیندازند.


وی بیان داشت: اما از نشانه های ایمان اینکه وقتی فرد کار خیر انجام می دهد در دل احساس شادمانی می کند و هر گاه مرتکب کار ناپسند می شود استغفار می کند وقتی خشمگین می شود زود می بخشد و صبر شکوهمند در برابر مشکلات داشته و در برابر نعمات شکر گذار هستند ./1323/د102/ج

ارسال نظرات