۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۷۷۴۳۸
امام جمعه محمودآباد:

ملت ایران هیچ گاه در برابر زورگویی های غرب تسلیم نخواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که بدعهدی های دولت های غربی همواره مسیر تردید و مسأله سازی را در پیش رو گذاشته است، گفت: تیم مذاکره کننده ای هسته ای و مسؤولان کشور باید اهتمام شایسته ای در این راستا داشته و با دقتی شایسته در مسیر عزت و اقتدار نظام اسلامی گام بردارند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد امروز در جمع مسؤولان این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: اتفاقات و مواضع اجرایی بعد از توافق به طور قطع از اصل توافقات و چهره های گوناگون مذاکره مهم تر واساسی تر است که باید اهتمامی شایسته در این مسیر داشته باشیم.


وی تصریح کرد: همگان باید مراقب کینه توزی های غرب به خصوص هیأت حاکمه آمریکا، تلاش خصمانه رژیم صهیونیستی و لابی حاکم بر شئون مختلف دولت، کنگره و سنای آمریکا باشند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: دقت و هوشیاری شایسته ای باید صورت گیرد که همه این امور مسیر دشواری را ترسیم کرده و باید گام های ما در مسیر تحکیم و تحقق عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که بدعهدی های دولت های غربی همواره مسیر تردید و مسأله سازی را در پیش رو گذاشته است، بیان داشت: تیم مذاکره کننده ای هسته ای و مسؤولان کشور باید اهتمام شایسته ای در این راستا داشته و با دقتی شایسته در مسیر عزت و اقتدار نظام اسلامی گام بردارند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مسؤولان و تیم مذاکره کننده ای هسته ای نباید فریب بعضی از ترفندها را خورده تا به صورت سریع با ادبیات آتشین ذوق زده شوند.


وی تصریح کرد: مسیر بهانه گیری برای چند کشور طرف قرارداد با کشورمان به خصوص آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه بوده که باید هوشیاری و دقت لازم را در این راستا داشته باشیم.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که ناسازگاری اهداف انقلاب اسلامی در منطقه و جهان با اهداف استکباری آن ها همیشه یک تعارض بوده است، گفت: این امر عاملی برای رویارویی همه جانبه آن ها محسوب که باید مسوولان کشور در همه سطوح با رعایت مصالح ملی و اقتدار منطقه ای و جهانی انقلاب گام بردارند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: لازم است تا با دقت نظر کامل این تلاش دیپلماسی را استمرار بخشیده و خطوط اصلی ترسیمی مقام معظم رهبری را که به خواسته ملی مبدل شده است عملیاتی کنیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات