۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۲۷۷۴۴۷
حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد:

شیعه هراسی؛ توطئه تفرقه افکنانه استکبار جهانی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، شیعه هراسی را یکی از پروژه های تفرقه افکنانه استکبار جهانی و حامیانش در جهان برشمرد و بر لزوم هوشیاری مسلمانان تأکید کرد.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، مدیر کل پس از بازگشت از سفر تبلیغی خود در نیمه دوم ماه رمضان و در دیدار کارکنان با ایشان، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین روزه دار و تبریک عید سعید فطر گفت: همواره بندگان و خدا به هم نزدیکند، اما پاره ای از خطاها و معاصی موجب ایجاد فاصله بین بنده و خالق می‌شود و یکی از راه های کاهش این فاصله توبه و روزه داری و انجام عبادات ماه رمضان است.

 

نیک نژاد، تأکید کرد: هر اندازه انسان، با خلوص نیت و قصد قربت وارد ضیافت و میهمانی خدا شود، توانسته از برکاتی که خداوند در این ماه در اختیار همه گذاشته برخوردار شود. البته این امساک و محدودیت ها نباید منحصر به ماه رمضان باشد، بلکه این ماه فرصتی است برای تمرین و رفع نواقص و اشکالات رفتاری انسانها برای ماه های دیگر سال.

 

ایشان در ادامه، به سفر تبلیغی خود به کشور مالزی اشاره و جمهوری اسلامی را نعمت و عنایت بزرگ خداوند متعال بر مردم ایران برشمرد که در همه دنیا زبانزد است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با ارائه توضیحات کوتاهی درباره این کشور و شرایط جغرافیایی، اقتصادی و فرهنگی آن گفت: این کشور دارای 30 میلیون جمعیت است که 50 درصد، مسلمان سنی شافعی و 50 درصد مابقی نیز چینی تبار، هندی و از نقاط دیگر دنیا هستند و طبق قانون، مسئولیت های کلیدی و مدیریتی به دست مسلمانان بوده، اما از لحاظ اقتصادی تحت سلطه چین است.

 

حجت‌الاسلام نیک نژاد، از پروژه اسلام هراسی و شیعه هراسی به‌عنوان توطئه جدید استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی – عربی آنها در جهان نام برد که از جمله در کشور مالزی به وضوح مشاهده می شد، هر چند اعتقاد به عبادت و بندگی خدا را داشتند اما مسیر صحیح را گم کرده اند.

 

وی، در همین راستا خاطر نشان ساخت: فطرت خداباوری و عطش به معنویت در وجود همه انسان ها وجود دارد و جایی که مظاهر فساد بیشترباشد، التزام به رعایت موازین اسلامی از سوی مسلمانان بیشتر می‌شود به همین دلیل است که در ماه رمضان افراد بیشتری به اماکن و محافل مذهبی به‌ویژه مساجد روی می آورند در حالی که در ماه های دیگر  اینگونه نیست و دقیقاً از همین فرصت باید برای شناساندن اسلام حقیقی به آنان استفاده کرد.

 

گفتنی است، دیدار کارکنان تبلیغات اسلامی تهران با حجت‌الاسلام نیک نژاد، دوشنبه 5 مرداد جاری پس از اقامه نماز جماعت ظهر انجام شد./1325/د102/ی

ارسال نظرات