۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۲۷۷۴۴۸
حجت‌الاسلام حسینی کوهستانی تأکید کرد؛

لزوم به کارگیری ظرفیت مساجد برای تقویت دینی و اعتقادی جامعه

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در مساجد برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم استفاده کنیم.
حجت الاسلام کوهستاني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در جلسه کمیته رسیدگی به امور مساجد که در محل دفتر مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد گفت: این کمیته پیرو دستور آیت الله ناصری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان در جهت رسیدگی به امور مساجد تشکیل شده است.

 

وی با اشاره به کارکردهای مساجد در حوزه های مختلف اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود که در مساجد برخی اقدامات سلیقه ای انجام می گیرد.

 

حسینی کوهستانی با اشاره به نقش ائمه جماعات در مساجد اضافه کرد: باید برای ائمه جماعات جلساتی به صورت ماهیانه یا فصلی برگزارشود.

 

وی با بیان اینکه هیات امناء مساجد از نقش بالایی در مدیریت مساجد برخوردار هستند افزود: همکاری و همراهی هیئت امناء مساجد با ائمه جماعات پویایی مساجد را به همراه خواهد داشت.

 

حسینی کوهستانی با اشاره به گستردگی تعداد مساجد در استان گفت: وجود این تعداد مسجد نقطه قوتی برای استان است اما باید مراقبت کنیم تا این فرصت به تهدید تبدیل نشود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه اصل وجود مساجد بسیار عالی است افزود: باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در مساجد برای تقویت پایه های دینی و اعتقادی مردم استفاده کنیم./1325/د102/ی

ارسال نظرات