۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۷۷۴۷۳
معاون تهذیب مدرسه علمیه بناب خبر داد؛

برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام رضوی از برگزاری اردوی فرهنگی عقیدتی و زیارتی و سیاحتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب به مقصد مشهد مقدس خبر داد و گفت: این اردو همه ساله با آغاز فصل تابستان بعد از اتمام دوره تحقیق، برگزار می شود، که امسال با حضور 130 نفر از طلاب مجرد و متأهل حوزه ی علمیه برادران شهرستان بناب همراه است.
حرم امام رضا(ع)
حجت الاسلام رضوی، معاون تهذیب حوزه علمیه بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری اردوی فرهنگی، عقیدتی و زیارتی و سیاحتی طلاب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب به مقصد مشهد مقدس خبر داد.
 
وی هدف از برگزاری این اردو را زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) و شرکت طلاب در کلاس های عقیدتی و فقهی اساتید حوزوی اعلام کرد و گفت: بعد از برگزاری دوره تابستانی، تحقیقاتی و پژوهشی در این مرکز علمی، دینی طلاب در این اردو شرکت می کنند.
 
معاون تهذیب حوزه علمیه بناب با بیان این‌که این اردو هر ساله برگزار می شود، گفت:  این اردو همه ساله با آغاز فصل تابستان بعد از اتمام دوره تحقیق، برگزار می شود، که امسال با حضور 130 نفر از طلاب مجرد و متأهل حوزه ی علمیه برادران شهرستان بناب همراه است.
 
وی تصریح کرد: این اردو با حضور حجت الاسلام والمسلمین شیخ مجید باقری بنابی و دیگر اساتید حوزه علمیه بناب همراه بوده است، در طول این اردو نیز از بیانات گوهر بار مدرس اخلاق، حجت الاسلام شیخ مجید باقری بنابی نیز طلاب بهره مند شدند.
 
حجت الاسلام رضوی در ادامه با اشاره به برنامه های این اردوی زیارتی، سیاحتی گفت: این اردو همراه با برنامه های متنوع سیاحتی و دیدار علمای بزرگ مشهد همراه بوده است، از این رو در طول این اردو طلاب محترم به دیدار آیت الله مروارید وآیت الله اشرفی مشرف شده و از بیانات گوهر بار آن ها مستفیض شدند.
 
وی بااشاره به برنامه های متنوع فرهنگی در طول این اردو، افزود: برگزاری مراسم هیئات با همکاری حرم مطهر و مسؤولین اردو در رواق دارلهدایه با حضور مداحان حرم و حوزه، برگزاری جلسات اخلاق و گردهمایی طلاب با اساتید از دیگر برنامه های این اردو بوده اند.
 
معاون تهذیب این مدرسه در پایان با اشاره به طول مدت این اردو تصریح کرد: این اردو از روز 31 تیر ماه شروع شده است و فردا هفتم مرداد ماه به پایان خواهد رسید و طلاب در معیت اساتید به حوزه علمیه باز خواهند گشت./854/ت302/ح
ارسال نظرات