۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۲۷۷۴۷۸

آغاز کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان ۹۴ در شهرستان شادگان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان با اشاره به لزوم جذب جوانان و نوجوانان به مساجد‏، گفت: کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان ۹۴ در این شهرستان آغاز شده است.
اوقات فراغت

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی نسب، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آغاز کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان 94 در نقاط گوناگون این شهرستان ابراز داشت: دانش آموزان در هر منطقه‌ای می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند و تابستان و تعطیلات، فرصتی مناسب برای پیگیری علاقه مندی‌ها و ظرفیت‌های آنان است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان اظهار کرد: برنامه اوقات فراغت در سطح شهرستان همانند سال‌های گذشته با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و در قالب طرح هسته‌های فرهنگی جوان برگزار شد.

 

وی با بیان این که اجرای طرح های اوقات فراغت به صورت مناسب در محلات و با محوریت مساجد سبب کاهش آسیب های اجتماعی شده است، افزود: دانش آموزان مدارس نزدیک به مساجد از جمله جامعه هدف کانون های مساجد هستند که برای جذب این دانش آموزان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب می شوند.

 

حجت‌الاسلام رضایی نسب ارتباط با مدارس همجوار مساجد، جذب نیروهای دانش آموزی مدارس، دعوت از نخبگان مدارس و پیوند مدرسه و مسجد از جمله محورهای نظام نامه تخصصی طرح اوقات فراغت سال جاری است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان با اشاره به لزوم جذب جوانان و نوجوانان به مساجد‏، گفت: وجود برنامه های فرهنگی و هنری جذاب در مساجد عاملی، مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است.

 

وی در پایان هدف از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را آموزش برنامه‌های مهارتی و هنری، آموزش‌های شهروندی، علمی و فرهنگی به مخاطبان عنوان کرد./9453/ت303/ب4

ارسال نظرات