۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹
کد خبر: ۲۷۷۴۷۹

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی سفر می کنند

خبرگزاری رسا ـ اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برای شرکت در نشست کارگروه اجتماعی آذربایجان شرقی به تبریز سفر می کنند.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران از سفر سه روزه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به آذربایجان شرقی خبر داد.

 

وی با بیان این‌که شرکت در نشست کارگروه اجتماعی آذربایجان شرقی در تبریز و بازدید از زندان تبریز و مرکز نگهداری معتادان از جمله برنامه های این سفر خواهد بود، گفت: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عصر فردا وارد تبریز شده و مورد استقبال مسؤولان قرار می گیرند.


سعیدی ادامه داد: شرکت در نشست کارگروه اجتماعی آذربایجان شرقی در محل استانداری و جلسه با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی تبریز برنامه های روز پنجشنبه این سفر خواهد بود.


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: قبل از ظهر روز جمعه نیز اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مرکز در آستانه بهره برداری نگهداری معتادان متجاهر(ماده 16) بازدید خواهند کرد.


وی بازدید از بیمارستان تامین اجتماعی، مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست، زندان تبریز و مرکز توانبخشی جانبازان برخی را از دیگر برنامه های این سفر سه روزه نمایندگان مجلس به استان عنوان کرد.


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس  در جلساتی در ارتباط با فعالیت کمیته امداد امام خمینی، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و برخی سازمان های مردم نهاد نیز شرکت خواهند کرد./853/پ203/ج

ارسال نظرات