۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۵۱۲
آیت الله نعیم آبادی:

مجلس در بررسی برجام هوشمندانه عمل کند/اگر طرف مقابل تخلفی انجام دهد به وضع سابق بر می گردیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به وظیفه حساس مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی کشور،از نمایندگان ملت خواست تا در بررسی برجام هوشمندانه عمل کنند و تأکیدات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار دهند.
آيت الله نعيم آبادي آيت الله غلامعلي نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به قطعنامه اخیر شورای امنیت درباره توافق ایران و 1+5 گفت: بی تردید رهبری آگاه نظام بر مسائلی که آبروی مملکت است نظارت ویژه و دقیق دارد.


وی افزود: با شناختی که از رهبر معظم انقلاب داریم حتما ایشان مسأله با این اهمیت را مورد عنایت قرار می دهند، اگر چیزی انجام شد مسلما خلاف نظر رهبری انقلاب نخواهد بود؛ در این که آیا مذاکرات همانگونه که ایران می خواسته پیشرفت داشته باید پاسخ منفی داد.


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که 1+5 به عنوان یک نیروی قدرتمند بر علیه جمهوری اسلامی ایران شیطنت کرده است، اظهار داشت: توافق هسته ای به این گونه نیست که ایران برنده و طرف های مقابل بازنده باشد.


وی ادامه داد: قهرا باید برای این توافق از برد برد استفاده کرد، هم جمهوری اسلامی ایران در این توافقات به اهداف زیادی رسیده که از آن می توان به عنوان یک حرکت پیروزمندانه می توان یاد کرد و هم طرف های مقابل بی تردید به اهداف خود دست پیدا کرده است.


امام جمعه بندرعباس با بیان این که در میان اهداف طرف مقابل هدف های تخیلی نیز دیده می شود، ابراز داشت: هدف تخیلی طرف مقابل این است که می گوید جلوی ایران را در مسیر تولید کردن بمب هسته ای گرفتیم، همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند ایران تولید بمب هسته ای را مشروع نمی داند.


وی عنوان کرد: بی شک مواردی وجود دارد که ایران در مذاکرات مجبور شده تا آن ها را به عنوان امتیاز به طرف مقابل بدهد تا امتیازاتی از آنان بگیرد، تعبیر برد برد تعبیری زیبا برای این توافق است.


آیت الله نعیم آبادی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد رخنه های امنیتی خاطرنشان کرد: دشمن بنا داشت این حفره و رخنه را ایجاد کند اما رهبر معظم انقلاب راه آن ها را سد کردند، بی تردید حضور در مراکز نظامی رخنه و توطئه ای جدی بود که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان خط قرمز قرار دادند و جلوی این کار را گرفتند.


وی اضافه کرد: این که می گویند اگر ایران تخلف کند تحریم ها به صورت خودکار باز می گردد ما نیز می گوییم اگر طرف مقابل تخلفی انجام دهد به وضع سابق بر می گردیم، پایبندی به تعهدات موضوعی دو طرفه است.


نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه حساس مجلس شورای اسلامی در شرایط کنونی کشور گفت: وظیفه مجلس شورای اسلامی و نمایندگان ملت این است که دغدغه های رهبر معظم انقلاب را جدی گرفته و بدانند که طرف های مقابل مانند آمریکا و فرانسه سابقه خوبی در تاریخ ندارند.


وی افزود: دست فرانسه به خون یک میلیون مسلمان آلوده است، این که امام امت فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است معنایش این است که شیطان های بسیاری وجود دارد اما آمریکا در میان آن ها شیطان بزرگ به شمار می رود.


نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که مجلس و دولت با تمام وجود حواس شان جمع باشد، اظهار داشت: همه باید به تأکیدات رهبر انقلاب که برخاسته از نگاهی ژرف است توجه کنند تا در ادامه مشکلی پدید نیاید، رهبر انقلاب افزون بر تقدیر از تلاش ها توصیه کردند که باید مراقب توطئه ها بود./1323/ت302/ج

ارسال نظرات