۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲
کد خبر: ۲۷۷۶۸۸
مدیر اداره برنامه ریزی اعلام کرد؛

ثبت نام اردوی مشهد مقدس برای طلاب تازه ملبس

خبرگزاری رسا ـ به گزارش مدیر اداره برنامه ریزی دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی طلاب تازه ملبس خبرداد؛ این برنامه به منظور حمایت و تشویق طلاب جهت تلبس، همچنین تکریم خانواده های ایشان انجام می شود.
معاونت تهذيب حوزه هاي علميه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از معاونت تهذیب حوزه های علمیه، حجت الاسلام علی صابری، در گفتگویی اظهارداشت: اداره برنامه ریزی دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‎های علمیه طرح‎‏هایی را در زمینه ترویج و توسعه امر تلبس و تقویت دانش ها و  مهارت های مربوط به این امر تهیه و در دست اقدام دارد.

 

مدیر اداره برنامه ریزی دفتر امور تربیت اخلاقی، با اشاره به روند رو به افزایش ملبس شدن طلاب حوزه های علمیه افزود: طلاب محترم بعد از ثبت نام و طی فرآیند اخذ مجوز ، در کارگاه بایسته های تلبس حضور یافته و ضمن فراگیری برخی از سرفصل ها از جمله آداب معاشرت، زی طلبگی، احکام و ... در آزمون و مصاحبه پایان دوره شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب های لازم، مجوز تلبس را دریافت می کنند.

 

وی ادامه داد: دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب همچون سال گذشته در راستای حمایت و تشویق طلاب جهت تلبس، همچنین تکریم خانواده های ایشان، هدیه ای را همانند سال قبل در قالب سفر سه روزه به مشهد مقدس در نظر گرفته است.

 

حجت الاسلام صابری ضمن تقدیر از معاونین تهذیب استان ها در حسن تعامل و همکاری در ارائه خدمات به طلاب عزیز تصریح کرد: این اردو همچون سال گذشته سه روز بوده و در آن برنامه های مختلفی برای طلاب در راستای ارتقای سطح معنویت و آشنایی با مهارت ها و بایسته های تلبس برگزار می گردد.

 

وی با بیان اینکه، این اردو در حال حاضر برای طلابی که از سال گذشته موفق به اخذ مجوز تلبس شده اند می باشد، خاطرنشان ساخت: از سال گذشته تاکنو ن 20 دوره از این برنامه که تحت عنوان ضیافت مهر نام گذاری شده است ، برگزار گردیده و در هر دوره بالغ بر 100 خانواده حضور یافته اند. در سال 94 نیز قصد داریم این دوره زیارتی و معنوی را با کیفیت بهتر و برنامه ریزی منسجم تر برگزار کنیم .

 

وی اذعان داشت: در این دوره طلاب و خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند خواهند شد.

 

وی در ادامه این گفتگو اضافه کرد : تاریخ برگزاری این دوره از برنامه ضیافت مهر 29 مرداد تا یکم شهریور 94 می باشد که طلاب می توانند با مراجعه به سایت دفتر امو ر تربیت اخلاقی از این ربرنامه معنوی و زیارتی بر اساس ضوابط بهره مند شوند.

 

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه طلاب عزیزی که تا کنون موفق به اخذ مجوز شده اند و رسما لباس سربازی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را پوشیدند از معاونین تهذیب مراکز استان ها خواست با برنامه ریزی و هماهنگی اداره برنامه ریزی تلبس جهت اعزام وبهره مندی طلاب تازه ملبس استان خود هماهنگی لازم را با این اداره بعمل آورند./1323/د101/ف

ارسال نظرات