۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
کد خبر: ۲۷۷۷۷۲
امام جمعه شهر قمصر کاشان:

تجاوز به مردم یمن منجر به قهر ملت ها و امت های اسلامی خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر قمصر کاشان با اشاره به این که استکبار جهانی و آل سعود به این نتیجه رسیده اند که با ادامه حمله به کشور یمن، شرایط برای آنها دشوار تر می‌شود، گفت: تجاوز به مردم یمن منجر به قهر ملت ها و امت های اسلامی خواهد شد.
حجت الاسلام قاسم ارمي ارمکي

حجت الاسلام قاسم ارمی، امام جمعه شهر قمصر کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان با اشاره به این که حمله عربستان به کشور یمن و سرکوب مردم بی گناه این کشور، به نیابت از استکبار جهانی صورت گرفت، گفت: عربستان به دنبال تسلیم کردن مردم یمن در برابر خواسته های استکبار جهانی و روی کار آوردن دولت مدنظر خود در این کشور بود.

 

وی افزود: با گذشت بیش از 110 روز از تجاوز عربستان به یمن، نه تنها آل سعود به اهداف خود نرسیده است، بلکه مردم یمن با مقاومت و ایستادگی خود ضرباتی سنگین را به عربستان وارد کردند.

 

حجت‌الاسلام ارمی با یادآوری مورد اصابت قرار گرفتن ارتش سعودی و نقاط حساس عربستان، گفت: با ادامه این شرایط شاهد تسلیم عربستان و قرار گرفتن این کشور در شرایطی خواهیم بود که خروج آل سعود از آن مشکل خواهد شد.

 

امام جمعه شهر قمصر کاشان با اشاره به این که استکبار جهانی و آل سعود به این نتیجه رسیده اند که با ادامه حمله به کشور یمن، شرایط برای آنها دشوار تر می شود، گفت: در آینده شاهد این خواهیم بود که تعیین تکلیف، با مردم یمن است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه شرایط پیش رو را به نفع مردم یمن دانست و گفت: با ادامه تجاوز نه تنها مردم یمن تسلیم نشدند، بلکه راست‌قامت تر و جاودانه تر شدند و از اهداف عالیه خود کوتاه نیامدند.

 

حجت‌الاسلام ارمی با تأکید بر این که تجاوز به مردم یمن منجر به قهر ملت ها و امت های اسلامی خواهد شد، گفت: اشاره استکبار و آل سعود به آتش بس و اتمام جنگ به واسطه مقاومت مردم یمن و پی بردن به ناتوانی استکبار در برابر مردم مقاوم یمن است./1307/ت302/ح

ارسال نظرات