۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۷۷۸۰۳
پزشکیان در گفت‌و گو با رسا:

تندروهای آمریکا از توافق ایران و 1+5 راضی نیستند

خبرگزاری رسا - نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اسرائیل و تندروهای آمریکا از نتیجه مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه راضی نیستند.
مسعود پزشکيان، نماينده مردم تبريز در مجلس

مسعود پزشکیان در گفت‌و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان اینکه برخی دوستان باید در انتقاد کردن خویشتن‌دار باشند و انتقاد سازنده داشته باشند، اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که در انتقادهایمان نباید به اشخاص توهین کنیم و از ادبیات‌ نامناسب استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم بگوییم در این توافق همه آنچه که می‌خواستیم را بدست آورده‌ایم، تصریح کرد: البته باید توجه داشته باشیم که مذاکرات هسته‌ای وحدتی که علیه جمهوری اسلامی در جهان وجود داشته را شکسته است و این تفرقه تا جایی بروز پیدا کرده است که نتانیاهو می‌گوید من اگر بمیرم بهتر است.


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسرائیل و تندروهای آمریکا از نتیجه مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه راضی نیستند ، افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های خود بارها اعلام کردند که نباید در کشور تفرقه ایجاد شود و اگر ما به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب گوش دهیم، نباید از ادبیات‌های نامناسب نسبت به یکدیگر استفاده کنیم.


وی با بیان اینکه ما هم قبول داریم که متن توسط وزارت خارجه دیر به مجلس تحویل داده شده است، بیان کرد: البته اکثر نمایندگان مجلس از تحصیلات بالایی برخوردار هستند و خوب بود منتظر ترجمه متن فارسی نمی‌ماندند و خودشان متن انگلیسی را ترجمه می‌کردند.


لازم به ذکر است مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام، در نخستین روز کاری بعد از تعطیلات یک هفته‌ای صحن علنی، روند بررسی برجام را در بهارستان آغاز خواهند کرد./858/ت302/ش

ارسال نظرات