۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۲۷۷۸۲۲
مدیرکل کمیته امداد زنجان خبر داد؛

افزایش 21 درصدی کمک های مردمی به قشر مستضعف جامعه در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان با اشاره به افزایش چشمگیر کمک های مردمی در ماه مبارک رمضان، گفت: کمک های مردمی به قدری افزایش یافته است که تا این لحظه جمع فطریه و کفارات با توجه به رشدی 21درصدی نسبت به سال گذشته به مرز 12 میلیارد رسیده است.
کمک به هم نوع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، بهرام ولی زاده، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، امروز در جلسه عمومی کارکنان کمیته امداد استان، با تشکر از حضور و همراهی صمیمانه مردم، مسؤولان و امدادگران و جامعه هدف در برنامه های سال جاری به ویژه ماه مبارک رمضان گفت: خوشبختانه هرساله شاهد رشد چشمگیر کمک های مردمی در برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان هستیم.

 

وی در ادامه اظهار داشت: کمک های مردمی به قدری افزایش یافته است که تا این لحظه جمع فطریه و کفارات با توجه به رشدی 21درصدی نسبت به سال گذشته به مرز 12 میلیارد رسیده است که از این رو باید همه امکانات را در بخش های حمایتی برای پیشگیری از درگیر شدن جامعه هدف در ابعاد مختلف فقر بکار بندیم.

 

ولی زاده در ادامه با مورد خطاب قرار دادن امدادگران با تأکید بر اصل امانت داری و حفظ حرمت و کرامت جامعه هدف تأکید کرد: همه اطلاعات خانواده ها در نزد ما امانت بوده و امدادگران باید نهایت تلاش خود را جهت حفظ اطلاعات این عزیزان که به نوعی حفظ حرمت آنها است، بعمل آورند.

 

این مقام مسؤول در ادامه خدمت رسانی مطلوب و کیفی و پاسخ سریع و اثربخش به ارباب رجوع را مورد تاکید قرار داده و اظهار داشت: برخورد و لحن مناسب امدادگران و ادبیاتی که در برخورد با مددجو به کار می برند نیز تاثیر بسزایی در پیشگیری از آسیب های مختلف دارد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به تأیید و مقبولیت فعالیت کمیته امداد از سوی دیوان محاسبات افزود: خوشبختانه همه ساله با توجه به عملکردهای مثبت کارکنان این مرکز، شاهد مهر تأیید مراجع مختلف نظارتی بر سلامت کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) هستیم.

 

وی در پایان سخنان خود نیز از مسؤولان ارشد استان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به جهت همراهی در برنامه های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است؛ تأکید بر سلامت کار و نهادینه شدن امر نظارت در امداد، رعایت اصل بی طرفی در انتخابات، افزایش اختیارات استان‌ها، تغییر رویه دریافت وجوه از شیوه سنتی به سوی پرداخت الکترونیک و پرهیز جدی برای وصول نقدی وجوهات، انضباط مالی و صرفه جویی در حوزه های مختلف از جمله مباحث مورد تاکید مدیرکل استان در این جلسه بود. /949/پ203/ح

ارسال نظرات