۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۷۷۹۲۲
آیت الله طبرسی:

احزاب و گروه ها مراقب توطئه ایجاد دودستگی از سوی دشمن در کشور باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد دودستگی و تفرقه در کشور گفت: برخی اختلاف نظرها در کشور وجود دارد، اما به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش های دشمنان نتیجه نداده است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای شورای عالی کشور، مدیریت در نظام اسلامی را افتخاری بزرگ برای کارگزاران آن دانست و خاطرنشان کرد: مدیران در جامعه دینی باید علی وار در جهت مدیریت جهادی مورد نظر مقام معظم رهبری تلاش کنند.

 

وی با بیان این که مدیران در نظام اسلامی باید تلاش کنند در مدت خدمت خود آثار ماندگاری برای جامعه به یادگار بگذارند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم آنچه می ماند باقیات و صالحات باشد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اتحاد و همدلی را رمز موفقیت و پیروزی در کشور دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و مسؤولان با هم همدل و همزبان بودند در آنجا رشد و پیشرفت های قابل توجهی به وجود آمده است.

 

وی شورا را مظهر همدلی و همراهی و کار جمعی توصیف کرد و گفت: شورا به عنوان یکی از مهم ترین نمادهای مردم سالاری دینی از ورود به مسائل حاشیه ای به شدت پرهیز کند.

 

آیت الله طبرسی به جایگاه شورا در اسلام اشاره کرد و با بیان این که در قرآن کریم نیز به جایگاه شور و مشورت اشاره شده است، گفت: وحدت و یکپارچگی و یکدلی بین اعضاء شورا رمز موفقیت یک شورا است که هم قرآن تأکید بر آن داشته و هم پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) نگاه‌شان به این امر بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که اعضای شورا نباید وامدار کسی باشند، گفت: هر عضو شورا تنها وامدار و مدیون مردم است و باید تلاش کند تا مشکلات مردم کاسته شود.

 

وی خدمت به مردم را خدمت به خدا دانست و با بیان این که شورا باید با دید عادلانه با ارباب رجوع و مردم برخورد کند و همه را با یک چشم ببینید، ادامه داد: اگر این کار عملی شود به آن می‌گویند عدالت علی(ع) و شما مسؤولیت بسیار سنگینی دارید.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که شوراها منتخب مردم هستند و این مردم بودند که اعضای شورا را انتخاب کردند، گفت: به همین منظور شوراها وامدار کسی نیستید و این مردم بودند که این جایگاه را در اختیار آنها گذاشتند.

 

وی افزود: الحمدالله ما یک حکومت مردمی و مردم سالاری و دمکراتیکی داریم که این از افتخارات ما است و این را افتخار بدانیم که خدمت گذار شیعیان علی(ع) هستیم.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به توطئه دشمنان در ایجاد دودستگی و تفرقه در کشور ادامه داد: برخی اختلاف نظرها در کشور وجود دارد، اما به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری تلاش های دشمنان نتیجه نداده است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات