۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۲۷۷۹۳۲

دیدار مدیران صدا وسیمای مرکز قم با استاندار

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل و جمعی از مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز قم با استاندار جدید قم دیدار کردند؛ مهندس صادقی در این دیدار ضمن استقبال از فعالیت‌های متفاوت و متنوع صدا و سیمای استان قم، ‌این استان را به خاطر حساسیت‌های خاص و موضوعات منحصر به فرد دارای شرایط ویژه دانست.
مديران ارشد صدا و سيماي مرکز قم با استاندار

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صدا وسیمای مرکز قم، مدیر کل و جمعی از مدیران ارشد صدا و سیمای مرکز قم با مهندس سید مهدی صادقی استاندار جدید قم دیدار کردند.


مهندس صادقی در این دیدار ضمن استقبال از فعالیت‌های متفاوت و متنوع صدا و سیمای استان قم، ‌این استان را به خاطر حساسیت‌های خاص و موضوعات منحصر به فرد دارای شرایط ویژه دانست و گفت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌های استان باید این شرایط ویژه را درک کنند و با استفاده از توان مدیریتی بالای موجود و دلسوزی مسئولین همه توان خود را در مسیر تحقق برنامه توسعه استان به کار گیرند.


وی پذیرفتن مسئولیت استانداری قم را برای خود توفیقی در پایان عمر خدمت دانست و خاطر نشان کرد: امیدوارم که اهل بیت علیهم السلام ما را در خدمت به مجاوران و زائران حرمشان مدد نمایند.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر گزارشی جامع از فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز قم و ویژه برنامه‌های موفق ماه مبارک رمضان این مرکز در سطح استانی، ملی و بین المللی ارائه داد./978/د102/ف

ارسال نظرات