۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۲۷۷۹۴۶
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

استکبار جهانی از روحیه شهادت طلبی مسلمانان واهمه دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: هدف دشمن این است که بسیج و حرکت جهانی علیه استکبار تشکیل نشود زیرا آنها از روحیه شهادت طلبی و دفاع مسلمانان بر اساس تقوا و عقیده بر قیامت ترس و واهمه دارند.
علي شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، عصر پنجشنبه در مراسم اربعین شهدای مدافع حرم که در حسینیه الزهرا(س) سپاه سیدالشهدا استان تهران برگزار شد، ضمن بیان تسلیت و تهنیت به خانواده‌های شهدا مدافع حرم گفت: در قرآن برای این شهدا دو هجرت ذکر شده است.

 

وی افزود: شهدا مدافع حرم حضرت زینب(س) ابتدا از نفس خود هجرت کرده و خود را از آلودگی‌های نفسانی مطهر، و سپس از کشور خود هجرت کردند.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان هجرت شهدا مدافع حرم، عنوان کرد: هجرت کردن این شهدای معظم جهاد محسوب می‌شود آنها ابتدا در مبارزه با نفس خود به جهاد پرداخته و در ادامه به مقابله با گروه تکفیری دست نشانده مستکبران جهان یعنی آمریکا و اسرائیل که طراحان پشت صحنه می‌باشد به جهاد پرداختند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: داعش و النصره و دیگر عناصر دست‌نشانده آمریکا آشکارا در کشورهای عراق و سوریه جنگ، خونریزی و جنایات زیادی انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به جهاد شهدا مدافعان حرم حضرت زینب(س)، بیان داشت: مدافعان حرم حضرت زینب(س) در مبارزه خود با گروه تکفیری به مقابله با مستکبران جهان که حامی این گروه خونریز پرداختند.

 

حجت الاسلام شیرازی عنوان کرد: امروز جهان اسلام بسیج شده تا از اسلام و حرمین اهل‌بیت(ع) دفاع کند، بنابراین اگر بخواهیم شخصیت شهدا را تبین کنیم باید جهاد و دفاع را درست تبین کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس افزود: شهدای مدافع حرم نسبت به شهدای شهدای دوران دفاع مقدس مقام ویژه و بالاتری دارند زیرا آنها برای کل جهان استکبار ایجاد نگرانی کردند.

 

وی با اشاره به با اشاره به این که کشور ایران دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست،گفت: همانطور که رییس سازمان ملل در این سازمان فتوای رهبری را خوانده و گفت که این فتوی در ایران عمل می‌شود این کشور دنبال ساخت بمب هسته‌ای نیست.

 

حجت‌الاسلام شیرازی افزود: اوباما و دیگر ریاست جمهوری‌ها نیز به این مساله اذعان داشتند، بنابراین همه خدعه‌ها و حرکت‌های دشمن همانطور که در سخنان سران آمریکا و اروپا مشهود بوده این است که ایران وارد مجاهدت در برابر استکبار جهانی نشده و از کشورهایی چون یمن، عراق، بحرین، سوریه و لبنان حمایت نکند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار داشت: هدف آنها این است که بسیج و حرکت جهانی علیه استکبار تشکیل نشود زیرا آنها از روحیه شهادت طلبی و دفاع مسلمانان بر اساس تقوا و عقیده بر قیامت ترس و واهمه دارند.

 

وی بیان داشت: جهاد شهدای مدافع حرم دفاع از مظلوم در برابر اسرائیل، آمریکا و تروریست است، آمریکا چون نتوانست کاری از پیش ببرد اسلام آمریکایی که مصداق امروز آن گروه‌های تکفیری داعش است را راه‌اندازی کرد تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرد.

 

حجت‌الاسلام شیرازی عنوان کرد: امام راحل در نخستین سالگرد شهدای حج اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را به رهبری ولایت فقیه برای مردم تبین کرد تا مسلمانان راه خود را پیدا و پیروی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به تبلیغات غرب در رسانه‌ها، تصریح کرد: مستکبران امروز در سایت‌ها تبلیغ می‌کنند که جوانان ایرانی آن روحیه صبر و استقامت زمان دفاع مقدس را ندارند ولی با وجود همین شهدا مدافع حرم به آنها ثابت شد که نسل چهارم انقلاب با همان روحیه تقوا و ایمان دوره شکل‌گیری انقلاب اسلامی و جنگ دفاع مقدس همچنان ایستاده و محکم هستند.

 

حجت‌الاسلام شیرازی در پایان با اشاره به هدف دشمنان، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن فرموده شما مسلمانان زمانی عزت به دست می‌آورید که مقاومت و جهاد داشته باشید، سران سه قوه و همه مردم ایران بدانند که عزت امروز ما مرهون خون شهدا در دروان دفاع مقدس بوده که باید از آن پاسداری شود/807/پ202/ب4

ارسال نظرات