۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۷۸۱۱۷
استاد حوزه علمیه آمل:

حفظ عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو بهره گیری از فرهنگ مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل گفت: تحکیم عزت و اقتدار نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از فرهنگ مقاومت است که باید با استعانت از تعالیم والای دین مبین اسلام در این راستا به نحوی شایسته قدم برداریم.
استاد حوزه علميه آمل

حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که بهره گیری از فرهنگ مقاومت و ایستادگی عامل اقتدار نظام اسلامی است، گفت: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان و ایادی استکباری همواره مورد توجه ما بوده است.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله با بیان این که دولت و ملت ایران اسلامی همواره به دنبال ایستادگی در برابر دشمنان بوده است، افزود: این امر ارزنده به عنوان شعاری راهبردی و اساسی مورد توجه بوده و توانستیم در این راستا گام برداریم.

 

وی با اشاره به این که دشمنان همواره به دنبال توطئه آفرینی برای نظام اسلامی بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان در این راه از هر حربه ای استفاده کردند تا بتوانند اهداف و خواسته های شوم خود را عملی کنند.

 

حجت الاسلام غفاری تصریح کرد: ملت ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی همواره با هوشیاری و بصیرت در صحنه های مورد نیاز انقلاب حضور داشته و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مردم کشورمان در مسیر ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشته و دارند، گفت: این روحیه ولایت مداری و مقاومت ملت سبب شده است تا به نحوی شایسته در مسیر عزت و عظمت گام برداریم.


وی با اشاره به این که در طول سال های انقلاب اسلامی دشمنان تلاش داشتند تا توطئه های فراوانی را در کشور ایجاد کنند که نتوانستند کاری از پیش ببرند، بیان داشت: امروز به یاری خداوند متعال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر عزت ، عظمت و تعالی قرار دارد.


امام جمعه امام زاده عبدالله تصریح کرد: دشمن شناسی و بصیرت محوری از ویژگی های بارز ملت ایران اسلامی است که توانستیم مسیری ارزنده و شایسته را طی کرده و امروز در جایگاه ارزشمندی حضور داشته باشیم.


حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: تحکیم عزت و اقتدار نظام اسلامی نیازمند بهره گیری از فرهنگ مقاومت است که باید با استعانت از تعالیم والای دین مبین اسلام در این راستا به نحوی شایسته قدم برداریم.


استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: همواره باید تلاش کنیم تا در برابر زورگویی ها و سلطه گری های ایادی استکباری تسلیم نشده و با شجاعت و ایستادگی در مسیر ترویج ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.


وی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: تلاش ما باید در راستای حرکت در مسیر رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و مردم و مسؤولان برای اجرایی شدن آن قدم بردارند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات