۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۷۸۱۲۶
استاد حوزه و دانشگاه:

مدیریت مدبرانه رهبر انقلاب کشور را در برابر بحران‌های منطقه حفظ کرده است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام ریاضی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران مرکز ثبات و امنیت در منطقه است، گفت: با وجود شرایط نا‌بهنجار منطقه، اما با مدیریت های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، کشور دارای امنیتی مثال زدنی است.
امنيت ملي

حجت الاسلام باقر ریاضی بخشایش، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران مرکز ثبات و امنیت در منطقه است، گفت: با وجود شرایط نا‌بهنجار منطقه، اما با مدیریت های مدبرانه رهبر انقلاب، کشور دارای امنیتی مثال زدنی است.

 

وی ابراز اشت: اگر مدیریت و تدبیر رهبر انقلاب در سال های اخیر نبود، کشور های منطقه در زیر آتش تکفیری ها می سوخت و کشور های منطقه زیر سلطه حکومتی بی منطق و افراطی با تفکرات و اندیشه‌های نامتعادل قرار می گرفت.

 

این استاد حوزه ابراز داشت: تمام آشنایان به مسائل منطقه، خوب می‌دانند که مدیریت کلان و عالی امام خامنه‌ای در تحولات منطقه، نقش اساسی و تعیین‌کننده را داشته است و حتی این امر یک نکته ای بارز برای دوستان است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: بحران های 10 سال اول پیروزی انقلاب، نمای بیرونی واضح و روشنی داشتند به این معنی که دشنان خارجی و یا ضد انقلاب داخلی با حمله نظامی و یا مبارزه مسلحانه در پی از پای در آوردن نظام جمهوری اسلامی بودند.

 

حجت الاسلام ریاضی تأکید کرد:  از پایان جنگ تحمیلی و از ابتدای دوره رهبری امام خامنه ای، جنس این تهدایدات عوض شد، حمله نظامی و یا جنگ مسلحانه داخلی را همچون سال های ابتدایی انقلاب در این سال ها نداشته ایم، اما کشور ما در این سال ها بحران هایی را پشت سر گذاشته است.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نداشتن نمود بیرونی این بحران ها در جامعه، از نظر تهدیدات امنیتی در ردیف حوادث سال های نخستین پیروزی انقلاب بوده است، اما مدیریت رهبر معظم انقلاب در این سال‌ها در جریان فتنه 88 و دیگر جریانات به خوبی از فراست رهبر انقلاب پرده بر می‌دارد.

 

استاد جامعةالمصطفی(ص) تبریز، افزود: اگر بیگانگان منطقه‌ای از منطقه رخت بربندند و حضور منفعت طلبانه و جنایتکارانه خود را از سر ملت‌های منطقه کم کنند، منطقه از امنیت و ثبات کامل برخوردار خواهد شد./854/ت302/ح

ارسال نظرات