۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۷۸۱۶۴
رئیس موسسه تخصصی امیربیان خبر داد؛

حضور هفتصد و هشتاد نفر از طلاب در اردوی تابستانی فن خطابه

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام هادی پور گفت: در این دوره از کلاس ها حدود هفتصد و هشتاد نفر از طلاب حضور دارند که ششصد نفر آن ها در قم، صد و سی نفر در اصفهان و پنجاه نفر نیز در تهران آموزش داده می شوند.
حجت الاسلام سامان هادي پور، رئيس موسسه تخصصي فن خطابه امير بيان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سامان هادی پور، رئیس موسسه تخصصی فن خطابه امیر بیان، صبح امروز در افتتاحیه کلاس های این موسسه که در مجتمع امین برگزار شد، عنوان کرد: به یاری خداوند از آغاز اولین اردوی آموزشی امیر بیان ده سال می گذرد و انشاء الله یازدهمین دوره نیز از امروز آغاز می شود و تا بیست روز ادامه دارد.

 

وی افزود: در این دوره از کلاس ها حدود هفتصد و هشتاد نفر از طلاب حضور دارند که ششصد نفر آن ها در قم، صد و سی نفر در اصفهان و پنجاه نفر نیز در تهران آموزش داده می شوند.

 

حجت الاسلام هادی پور در ادامه با اشاره به دوره دو ساله کلاس های امیر بیان خاطر نشان کرد: در واقع این دوره شش ساله است اما با تدابیری که اندیشیده شده است، حدود چهار سال آن در دو دوره تابستانی فشرده برگزار می شود و مباحث کلیدی از قبیل روش سخنرانی، جذاب سازی و تاثیر گذاری آن بر مخاطبین به طلاب آموزش داده می شود.

 

کارشناس رادیو معارف، در خصوص محل برگزاری دوره در مجتمع امین، ابراز داشت: با توجه به مخارج بالای این اردو بهترین مکانی که در این زمینه وجود داشت، مجتمع امین بود که حدود شصت میلیون تومان هزینه برداشته است که در مقایسه با مکان های دیگر بسیار کمتر می باشد.

 

رئیس موسسه تخصصی امیربیان در پایان با اشاره به تنوع در برنامه های آموزشی در این دوره، افزود: انشاء الله برنامه هر روز صبح ساعت هفت با ذکر توسل و دعای امین الله آغاز می شود و با ورزش صبحگاهی ادامه می یابد و بعد از صرف صبحانه، ساعت هشت کلاس های آموزشی آغاز می شود و تا ظهر ادامه دارد. کلاس های عصر نیز از ساعت چهار شروع و تا اذان مغرب ادامه می یابد که البته در میان کلاس ها هم برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز وجود خواهد داشت./1330/د102/ی

ارسال نظرات