۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۷۸۱۸۹
ظهر امروز؛

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ظهر امروز با حضور مسؤولان در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.
حجت الاسلام دانشي. مدير کل اداه فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، ظهر امروز در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار شد.


در این مراسم سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی، حسین نوش آبادی معاون حقوقی و پارلمانی، محمد مهدی احمدی مدیرکل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران و مسؤولان استانی و همچنین جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر استان قم حضور داشتند.


حجت‌الاسلام عبدالرضا ایزدپناه، مدیر کل پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تأکید بر قحطی مالی در سال 93 اظهار داشت: با وجود تمام مشکلات از جمله قحطی مالی که در سال 93 گریبان گیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، تمامی مسؤولین و علمای استان قم بر اساس تعهد و وظیفه ما را در این راه یاری کردند.


در این مراسم از زحمات حجت الاسلام ایزدپناه، مدیر پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم قدردانی به عمل آمد و حجت الاسلام عباس دانشی به عنوان مدیر جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم معرفی شد.


حجت الاسلام دانشی تصریح کرد: هنر و فرهنگ قم باید سرآمد و طلایه دار کشور باشد؛ هدف ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، پیگیری و مطالبات دغدغه ها و سفارشات رهبر معظم انقلاب در عرصه فرهنگ و هنر است.


گفتنی است، حجت اسلام دانشی پیش از این مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بود و در پی استعفای حجت السلام ایزدپناه، به عنوان مدیر جدید معرفی شد./840/پ202/ح

ارسال نظرات