۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۷۸۱۹۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

جهاد دانشگاهی پل ارتباطی بین مراکز علمی، تولیدی و صنعتی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جهاد دانشگاهی براساس ضرورت جامعه شکل گرفته است، گفت: این نهاد پل ارتباطی بین مراکز علمی، تولیدی و صنعتی است.
 نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌ فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، ظهر امروز در دیدار با کارکنان جهاد دانشگاهی لرستان که در بیت امام جمعه خرم آباد، برگزار شد، گفت: کارکنان جهاد دانشگاهی افرادی‌ اهل ابتکار، نوآوری، اندیشه، فکر و طرح نو هستند.

 

وی جهاد دانشگاهی را برخاسته از دل انقلاب دانست و افزود: این مرکز در حقیقت تبلور و نمود فعالیت‌های علمی کشور است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که جهاد دانشگاهی یک نهاد پرورش دهنده صنعت، تولید، فرهنگ و نیروی انسانی است، عنوان داشت: این نهاد پُلی بین مراکز علمی، تولیدی و صنعتی است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: جهاد دانشگاهی زمینه‌ساز خلاقیت‌ها، ابتکارات و نوآوری‌های صنعتی، علمی و تولیدی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب در کشور به دنبال استقلال علمی بودیم، یادآور شد: جهاددانشگاهی لوازم این استقلال علمی را به وجود آورد.

 

وی با یادآوری به این که جهاددانشگاهی در پیشرفت علمی و استقلال علمی کشور نقش تعیین کننده‌ای داشته است، افزود: از امتیازات جهاد دانشگاهی داشتن نیروی انسانی جوان، متعهد و متخصص است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر این که کارکنان جهاد دانشگاهی باید اعتماد به نفس داشته باشند، بیان داشت: پژوهش، ابتکارات، خلاقیت، کارهای گروهی و تعاون باید مورد توجه جهادگران قرار گیرد.

 

استقلال علمی در گرو تولید است

امام جمعه خرم آباد با بیان این که استقلال علمی زمانی رخ می دهد که منجر به تولید شود، اظهار داشت: در این راستا باید فعالیت های ما دانش بنیان باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی باید فعالیت خویش را بر جذب سرمایه‌های انسانی و مالی نیز متمرکز کند./ 9459/پ202/ح

ارسال نظرات